پاورپوینت درباره ارزيابي اثربخشي دوره هاي آموزشي

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 68 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید. لینک دانلود پایینپاورپوینت درباره ارزيابي اثربخشي دوره هاي آموزشي|1672156|sarzamindoost|پاورپوینت,دوره های آموزشی,آموزش کارکنان در سازمان
با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت درباره ارزيابي اثربخشي دوره هاي آموزشي

این محصول در قالب پاورپوینت (power point) و قابل ویرایش در 68 اسلاید تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوینت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلاید آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

مقـــــدمــــــه

‌ ‌آموزش‌ و بهسازي‌ منابع‌ انساني‌ در عصر كنوني‌ به‌ لحاظ‌ شرايط‌ خاص‌ زماني، يكي‌ از وظايف‌ اجتناب‌ناپذير سازمانها و موسسات‌ محسوب‌ مي‌شود و ضرورت آموزش به صورت يك امر طبيعي در آمده است چراكه پيشرفت و توسعه سازمانها و موسسات درگرو ارتقاي سطح دانش، مهارت، رفتار و بينش منابع انساني است. لذا آگاهي از ميزان اثربخشي دوره هاي آموزشي و بازدهي حاصل از آنها براي مديران بسيار بااهميت است.دارايي ارزشمندي كه براي ما مزيت رقابتي ايجاد مي كند، كاركنان ما هستند”مديرعامل كرايسلر، رابرت ايتون، ضمن بيان اين مطلب به مديران قرن بيست ويكم گوشزد مي كند، “فرهنگ سازماني شما و اينكه به كاركنانتان انگيزش دهيد و آنان را توانمند سازيد و آموزش دهيد، چيزي است كه شما را از ديگران متمايز مي سازد و سبب پيشتازي شما در صحنه رقابت ميشود”بعلاوه آموزش يك بعد ضروري فرايند مديريت كيفيت جامع نيزبه شمار مي رودبا توجه به اينكه كيفيت آمــوزش نقش تعيين كننده اي در توسعه منابع انساني و توسعه سازماني ايفا مي كند.، اكثر سازمانها دوره هاي آموزش موجود در داخل يا خارج از كشور براي كاركنان خود برگزار مي‌كنند و اجراي هر دوره متضمن سرمايه گذاري هنگفت است لذا آگاهي از ميزان اثربخشي دوره هاي آموزشي و بازدهي حاصل از آنها براي مديران بسيار بااهميت است .

مبحث‌ حاضر به اين مطالب مي پردازد:

معني - اهميت -فوايد و انواع آموزش كاركنان بطورخلاصهچرخه فعاليت آموزشي در هر سازماني چگونه است؟برنامه ريزي آموزشي و مراحل آن چگونه است ؟ چرخه فعاليتهاي آموزشي در موسسه و متصديان آن كدامند؟ ارزيابي اثربخشي چيست ؟ضرورت‌ سنجش‌ اثربخشي‌ برنامه‌هاي‌ آموزشي‌ چيست؟
براي‌ تحقق‌ اين‌ مهم‌ رويكردها يا روشهاي‌ علمي‌ كدامند؟
درهر يك‌ از اين‌ روشها چه‌ شاخصهايي‌ را مي‌توان‌ به‌كاربرد؟در موسسه چه الگويي بكار ميرود؟ايزو 10015 كه استاندار آموزشي است چه مي گويد ؟ پيشنهادات و نكات مورتوجه در رابطه با بهبود سيستم ارزيابي اثربخشي