پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)، در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مپاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)|34029078|sarzamindoost|برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب,کتاب مدیریت بازاریابی,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران,کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا,خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا,پاورپوینت کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا,کتاب مدیریت بازاریابی دکتر احمد ر
با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)

دانلود پاورپوینت با موضوع برنامه ریزی استراتژیک بازاریاب (فصل دوم کتاب مدیریت بازاریابی، احمد روستا و همکاران)،

در قالب ppt و در 32 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:



مقدمه

ارکان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

سطوح سازمانی شرکت ها

برنامه استراتژیک کلان شرکت

فلسفه وجودي شرکت

مواردی که فلسفه وجودی باید به دقت تعریف کند

شناسایی واحد هاي خود گردان

تجزیه و تحلیل و ارزیابی وضعیت سرمایه گذاري ها

روش گروه مشاوران بوستون

روش جنرال الکتریک

برنامه ریزي استراتژیک واحدها

رابطه میان برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی

فرایند بازاریابی

تجزیه و تحلیل فرصت هاي بازاریابی

جستجو و انتخاب بازارهاي هدف

طراحی استراتژي بازاریابی

برنامه ریزي براي برنامه هاي بازاریابی

سازماندهی، اجرا و کنترل کلیه فعالیت هاي بازاریابی

عناصر آمیخته بازاریابی

ماهیت و محتواي برنامه بازاریابی



توضیحات:

کتاب مدیریت بازاریابی تالیف روستا، ونوس و ابراهیمی، از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم این کتاب در حجم 32 اسلاید با عنوان برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی می باشد.