پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک

دانلود ، با فرمت ppt و در 137 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مقدمه سازمانها داراي منابع مختلفي هستند كه گروهي از اين منابع غيرقابل توليد و منحصر به پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک|39038464|sarzamindoost|مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک, دانلود پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک, پاورپوینت در مورد مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک, تحقیق مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک, پاورپوینت,,,
با ما همراه باشید با موضوع پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک

دانلود ،
با فرمت ppt و در 137 اسلاید قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه
سازمانها داراي منابع مختلفي هستند كه گروهي از اين منابع غيرقابل توليد و منحصر به فرد و با ارزش هستند يكي از اين منابع دانش است.
تغييرسريع تقاضاها و تقليد رقبا باعث نياز به ايجاد و مديريت دانش گرديده است.
رشد مديريت دانش از 2 تغيير اساسي نشات مي گيرد:
1 - كوچك سازي2- توسعه تكنولوژي
توسعه تكنولوژي از طريق 2 منبع مهم گرايش به مديريت دانش را افزايش داد:
1- رشد منابع اطلاعاتي مانند اينترنت
2-توسعه تكنولوژي كه موجب گرديد تهيه و توزيع اطلاعات به راحتي صورت گيرد.علل پیدایش مدیریت دانش
در بدو امر به مدیریت دانش فقط از بعد فن آوری نگاه می‌شد و آن را یک فناوری می‌پنداشتند. اما به تدریج سازمانها دریافتند که برای استفاده واقعی از مهارت کارکنان، چیزی ماورای مدیریت اطلاعات موردنیاز است. انسانها در مقابل بعد فناوری و الکترونیکی، در مرکز توسعه، اجرا و موفقیت مدیریت دانش قرار می‌گیرند و همین عامل انسانی وجه تمایز مدیریت دانش از مفاهیم مشابهی چون مدیریت اطلاعات است
۱- دگرگونی مدل کسب و کار صنعتی که سرمایه‌های یک سازمان اساسا سرمایه‌های قابل لمس و مالی بودند(امکانات تولید، ماشین، زمین و غیره) به سمت سازمانهایی که دارایی اصلی آنها غیرقابل لمس بوده و با دانش، خبرگی، توانایی و مدیریت برای خلاق سازی کارکنان آنها گره خورده‌است.
۲- افزایش فوق العاده حجم اطلاعات، ذخیره الکترونیکی آن و افزایش دسترسی به اطلاعات به طور کلی ارزش دانش را افزوده است؛ زیرا فقط از طریق دانش است که این اطلاعات ارزش پیدا می‌کند، دانش همچنین ارزش بالایی پیدا می‌کند. زیرا به اقدام نزدیک تر است. اطلاعات به خودی خود تصمیم ایجاد نمی‌کند، بلکه تبدیل اطلاعات به دانش مبتنی بر انسان‌ها است که به تصمیم و بنابراین به اقدام می‌انجامد.