پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسپروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش|42074915|sarzamindoost|استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,پایان نامه با موضوع مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال مدیریت دانش doc,پروپوزال درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال crm
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
مشخصات فایل
تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل اول:کلیات پژوهش 61-1- مقدمه 71-2- تشریح و بیان مساله 71-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 101-5- سوالات تحقیق 111-6- فرضیات تحقیق 121-7- - ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 131-7-1- تعریف مدیریت دانش: 131-7-4- تعریف تکنولوژی CRM: 161-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 171-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 191-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19شکل(1-1) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 201-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20 3-2- نوع پژوهش 1533-3- جامعه آماری 1543-4- نمونه آماری 1553-5- روش جمع آوری اطلاعات 1573-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 1593-7- روایی و پایایی 1593-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 1613-7-2- تعیین روایی ( اعتبار) ابزار تحقیق 1633-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 1653-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165 فهرست منابع 199
"
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل اول:کلیات پژوهش 61-1- مقدمه 71-2- تشریح و بیان مساله 71-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 101-5- سوالات تحقیق 111-6- فرضیات تحقیق 121-7- - ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 131-7-1- تعریف مدیریت دانش: 131-7-4- تعریف تکنولوژی CRM: 161-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 171-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 191-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19شکل(1-1) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 201-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20 3-2- نوع پژوهش 1533-3- جامعه آماری 1543-4- نمونه آماری 1553-5- روش جمع آوری اطلاعات 1573-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 1593-7- روایی و پایایی 1593-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 1613-7-2- تعیین روایی ( اعتبار) ابزار تحقیق 1633-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 1653-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165 فهرست منابع 199
"
پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال فرهنگ سازمانی,رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش,رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش,بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران,بررسی فرهنگ سازمانی در شهرداری تهران,پروپوزال رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
- هدف از این در شهرداری منطقه 17 تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات52حجم20/741 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد
پروپوزال ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال اثربخشی سازمانی,بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک,استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش,پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش,پروپوزال رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی,بررسی وضعیت اثربخشی سازمانی در گمرک,رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک کیش
- هدف از این پروپوزال ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران جزیره کیش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات42حجم0/72
پروپوزال بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال ارزیابی عملکرد کارکنان,پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات,تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان,تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد کارکنان,بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد کارکنان,پروپوزال رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان,اثربخشی عملکرد کارکنان با مدیریت دانش
- هدف از این پروپوزال بررسی رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و عملکرد کارکنان در بانک صادرات استان اردبیل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات50حجم1/155 کیلوبایت فرمت فایل
پروپوزال بررسی رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال میزان کارآفرینی,بررسی تاثیر مدیریت دانش بر كارآفرینی,رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی مدیران,پروپوزال رابطه مدیریت دانش و میزان کارآفرینی مدیران,پیاده سازی مدیریت دانش در باشگاه های خصوصی,ضرورت کارآفرینی در سازمان های ورزشی
- هدف اصلی این پژوهش بررسی ارتباط بین مدیریت دانش با میزان کارآفرینی در مدیران باشگاه های خصوصی شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات50حجم0/106 کیلوبایت فرمت
پروپوزال بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
- پروپوزال سرمایه اجتماعی,پروپوزال مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در بانک,تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش,سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,پروپوزال تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک
- هدف از این های شعب استان گیلان می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات47حجم0/237 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته م
پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان
- پروپوزال مدیریت دانش,سبک رهبری توانمندساز,سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش,پیاده سازی موفق مدیریت دانش,رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری,تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش,پروپوزال سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان,پروپوزال رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری
- هدف از این پروپوزال سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس مورد بررسی قرار می گیرد مشخصات فایل تعداد صفحات79حجم0/185 کیلوب
پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
- تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتر,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 16 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات د
تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- دانلود تحقیق CRM,دانلود مقاله CRM,سیستم CRM,سیستم ارتباط با مشتری,مدیریت مشتری,مقاله سیستم مشتری مداری,نرم افزار CRM,مدیریت CRM,دانلود تحقیق مدیریت مشتری,اجرای سیستم CRM,اجرای برنامه مدیریت مشتری
- بخشی از متن: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارها
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 109 اسلاید قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت :دوره مدیریت فروش اصول بازاریابی تعریف بازاریابی تقسیم بازار ویژگی های محصول ارزشمند طراحی بر
پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
- کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پا,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 138 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مقدمه ما در محيطي متغير و رقابتي زندگي مي كنيم كه در آن تحقق منافع مشتريان بسيار مشكل م
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
- مدیریت , مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری CR,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات م
پاورپوینت مدیریت ارتباط با CRM مشتری
- مدیریت ارتباط با CRM مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با CRM مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپو,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :So, What is CRM!? تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين م
تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش
- تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش,انواع مدیریت ارتباط با مشتری,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,اهداف مدیریت ارتباط با مشتری,مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری , doc,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری ,,,
- تحقیق با موضوع بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش ، درقالب ورد، در 64 صفحه، قابل ویرایش قسمتی از متن: چکیده اين روزها مهمترين چالش پيش روي ه
تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
- تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مقاله سه نسل ارتباط با مشتری,پروژه اهداف مدیریت ارتباط با مشتری,آریافایل,پاورپوینت انواع مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری,ا,,,
- تحقیق با موضوع بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری ، درقالب ورد، در 170 صفحه، قابل ویرایش فهرســـــت مطالــــــب: چکیده فصل اول: كليات تحقيق
مبانی نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری تعاریف ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری , پیشینه پژوهش ابعادانواع مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری , doc,دانلود تحقیق نظری تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پژوهش نظری جزوه مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور 74 صفحه
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صف
اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن
- مدیریت ارتباط با مشتری محور,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور,
- هدف از این پایان نامه بررسی بصورت کامل و جامع می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات74حجم763/584 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت هدف
دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word
- مبانی نظری ارتباط مشتری,ادبیات نظری ارتباط مشتری,چارچوب نظری ارتباط مشتری,فصل دوم پایان نامه مشتری,خرید مبانی نظری مشتری
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم123/30 کیل
بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
- سیر تحول CRM,مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري,اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان,پیاده سازی crm در سازمان,دلایل شکست یک سیستم CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
- هدف از این پژوهش صورت جامع و کامل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم150/402 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ه
دانلود تحقیق اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود مدیریت,تحقیق مدیریت docx,تحقیق کامل ارتباط,تحقیق درباره ارتباط,تحقیق مدیریت,تحقیق با موضوع مدیریت,تحقیق در مورد مشتری,تحقیق دانش آموزی درباره مشتری,تحقیق دانشجویی درباره مشتری
- هدف از این تحقیق بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 83 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات83حجم26
پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان,پاورپوینت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم62/492 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و ب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات46
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات38
پاورپوینت تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت عملکرد بازار,پاورپوینت عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری,پاورپوینت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازار
- دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم269/534
مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله
- مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری,ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,مقاله ترجمه شده مدیریت مشتری,ترجمه مقاله مدیریت مشتری,دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Adopting customer
ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
- ترجمه مقاله رسانه اجتماعی,ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,ترجمه مقاله CRM,ترجمه مقاله عملکرد کسب و کار,ترجمه مقاله مهارت های اجتماعی,ترجمه مقالهرسانه اجتماعی,مقاله ترجمه شده رسانه اجتماعی,مقاله ترجمه شده ارتباط با مشتری
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت
پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت داده کاوی,پاورپوینت بازاریابی و فروش,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش,پاورپوینت تکنیک های داده کاوی مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم1392/705 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توض
دانلود تحقیق اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود تحقیق ارتباط با مشتری,تحقیق ارتباط با مشتری doc,تحقیق کامل ارتباط با مشتری,تحقیق درباره مدیریت,تحقیق ارتباط با مشتری با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم187
دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد
- دانلود تحقیق مدیریت,تحقیق مدیریت doc,تحقیق کامل مدیریت,تحقیق درباره مدیریت,تحقیق مدیریت با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات85
دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود تحقیق ارتباط با مشتری,تحقیق ارتباط با مشتری doc,تحقیق کامل مدیریت,تحقیق درباره ارتباط با مشتری,تحقیق مدیریت با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات21حجم62/486 ک
جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
- جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری,Customer Relationship Management,,
- Customer Relationship Managementمناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات شامل 6 فصل با مباحث زیر می باشدفصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیمفصل دوم : شاختار عملک
مدیریت ارتباط با مشتری
- CRM,eCRM,ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق مدیریت
- مفهوم در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم0/254 کیل
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان,دانلود پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- مشخصات فایل تعداد صفحات24حجم211/364 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات11
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات34
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
پرسشنامه ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری ازطریق قضاوت بیماران تحت درمان
- پرسشنامه crm,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه قضاوت بیماران تحت درمان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخص
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و ج
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات67