مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشمبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش|42074916|sarzamindoost|استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش,دانلود مبانی نظری مدیریت دانش,مبانی نظری مدیریت دانش doc,مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری crm
با ما همراه باشید با موضوع مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
مشخصات فایل
تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 222-1- مقدمه 232-2- تعاریف و مبانی نظری مدیریت دانش 252-2-1- تعریف دانش 26شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 332-2-3- انواع دانش 332-2-4- چرخه دانش 37شکل(2-3) – چرخه دانش 382-2-5- تعریف مدیریت دانش: 382-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 432-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل مدیریت دانش 44جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 452-2-7-1- پردازش دانش 472-2-7-2- انتقال دانش 482-2-8- تسهیم دانش 49ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 562-2-9- اصول مدیریت دانش 562-2-10- مزایای مدیریت دانش 572-2-11- مدل های مدیریت دانش 592-2-11-1- مدل هیکس 59شکل (2-5) - مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 712-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 732-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 752-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 772-2-15-2- عوامل سازمانی 782-3- مدیریت ارتباط با مشتری 802-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 842-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 862-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 872-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 902-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 902-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 932-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 942-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 982-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 1002-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 1012-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 1032-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 1052-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 1052-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 1062-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 1092-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1102-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 1152-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1182-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 1182-3-19- مدل های CRM 119جدول(2-8 )- مدل های CRM 1212-4-1- مدیریت منابع انسانی 1222-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 1262-4-3- ساختار سازمانی 1272-4-3-1- ساختار نظری 128الف - ساختار مكانیكی 129ب - ساختار ارگانیكی 1292-4-3-2- ساختار عملی 129ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129ب - ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 1342-5- چهارچوب نظری 136شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 1412-6- پیشینه تحقیق 1412-6-1- پژوهش های خارجی 141جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 1442-6-2- پژوهش های داخلی 145 فهرست منابع
"
با ما همراه باشید با موضوع مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 222-1- مقدمه 232-2- تعاریف و مبانی نظری مدیریت دانش 252-2-1- تعریف دانش 26شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 332-2-3- انواع دانش 332-2-4- چرخه دانش 37شکل(2-3) – چرخه دانش 382-2-5- تعریف مدیریت دانش: 382-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 432-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل مدیریت دانش 44جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 452-2-7-1- پردازش دانش 472-2-7-2- انتقال دانش 482-2-8- تسهیم دانش 49ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 562-2-9- اصول مدیریت دانش 562-2-10- مزایای مدیریت دانش 572-2-11- مدل های مدیریت دانش 592-2-11-1- مدل هیکس 59شکل (2-5) - مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 712-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 732-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 752-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 772-2-15-2- عوامل سازمانی 782-3- مدیریت ارتباط با مشتری 802-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 842-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 862-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 872-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 902-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 902-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 932-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 942-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 982-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 1002-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 1012-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 1032-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 1052-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 1052-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 1062-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 1092-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1102-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 1152-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1182-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 1182-3-19- مدل های CRM 119جدول(2-8 )- مدل های CRM 1212-4-1- مدیریت منابع انسانی 1222-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 1262-4-3- ساختار سازمانی 1272-4-3-1- ساختار نظری 128الف - ساختار مكانیكی 129ب - ساختار ارگانیكی 1292-4-3-2- ساختار عملی 129ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129ب - ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 1342-5- چهارچوب نظری 136شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 1412-6- پیشینه تحقیق 1412-6-1- پژوهش های خارجی 141جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 1442-6-2- پژوهش های داخلی 145 فهرست منابع
"
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 2
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات77
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 3
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات35
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 4
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات60
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات73
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 6
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات63
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری, پیشینه تحقیق ,مدیریت ارتباط با مشتری
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کام
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری و پیشینه در باره ی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق, مدیریت ارتباط ,مشتری
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی عملکرد
- مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و ارزیابی عملکرد
- بصورت فایل ورد همراه با منابع بخش اول مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 10 2-1-1) مقدمه 11 2-1-2) مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 11 2-1-3) ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری
- مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت زندگی کاری
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1 سیر ارتباطات با مشتری................................ 15 2-1-1- قانون اساسی بقاء: توجه به مشتری................. 17 2-1-2-ارزش
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه......................................................................... 13 2-2- تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران
- مبانی نظری و پیشینه مزیت رقابتی و مدیریت ارتباط با مشتری در نظام بانكی ایران
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1-مقدمه 8 بخش اول: مبانی نظری صنعت بانکداری. 8 2-2-تاریخچه پول و بانكداری در دنیا 8 2-3-تاریخچه بانكداری در ایران. 9 2-4-مدیریت
مبانی نظری شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما
- کارکردهای رسانه,اثربخشی در رسانه,اثربخشی برنامه های فرهنگی,مدل های اثربخشی سازمانی,الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما,عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان,رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان,فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما,اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما,اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما,مبانی نظری اثربخشی,مبانی نظری اثربخشی سازمانی
- هدف از این مبانی نظری بررسی اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با مطالعه موردی خراسان رضوی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات115حجم310/732
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری رضایتمندی مشتری خدمات گارانتی
- توضیحات : در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش بخشی از متن : - مشتری - تعریف رضایتمندی مشتری نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز م
پاورپوینت مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت مدیریت رفتار مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباطبا مشتری,تحقیق مدیریت رفتار مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,مقاله مدیریت رفتار مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت رفتار,پاورپوینت مدیریت موفقیت ,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,تعریف CRM,اهداف CRM,ویژگیهای کاربردی CRM,مزایای استفاده از سیستم CRM
- دانلود پاورپوینت با موضوع مدیریت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالبppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مدیریت رفتار مهمترین مهارت یك مدیر
مبانی نظری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر استقرار موفق مدیریت دانش در سازمان
- مبانی نظری مدیریت دانش,مبانی نظری استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,مبانی نظری عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی,پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی,مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی
- هدف از این مبانی نظری بررسی عوامل کلیدی موفقیت مدیریت دانش در سازمان های تحقیقاتی دفاعی جمهوری اسلامی ایران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات49حجم0/123 کیلوبایت ف
شناسایی رابطه تصویر شرکت و بازاریابی رابطه مند با قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی
- بازاریابی رابطه مند,خدمات بانکداری اینترنتی,بانکداری اینترنتی,تحقیق بازاریابی رابطه مند,تحقیق خدمات بانکداری اینترنتی,تحقیق بانکداری اینترنتی,مقاله بازاریابی رابطه مند,مقاله خدمات بانکداری اینترنتی,مقاله بانکداری اینترنتی,پاورپوینت بازاریابی,,,
- دانلود تحقیق با موضوع با تأكيد بر اعتماد به عنوان متغيري مداخله گر، در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیدهمقدمهادبیات و پیشینه تحقیق پیشینه تحقیق م
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش مشتری در سازمان
- مبانی نظری ,پیشینه تحقیق ,مدیریت دانش, مشتری در سازمان
- توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کام
مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی مدیریت دانش مشتری در سازمان
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش در باره ی مدیریت دانش مشتری در سازمان,مبانی نظری و پیشینه در باره ی مدیریت دانش مشتری در سازمان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش مدیریت دانش مشتری در سازمان
- توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل
دانلود چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری با فرمت word
- مبانی نظری ارتباط,ادبیات نظری ارتباط,چارچوب نظری ارتباط,فصل دوم پایان نامه ارتباط,خرید مبانی نظری ارتباط
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات35حجم78/30 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل خری
مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری
- رضایت شغلی,رضایت مشتریان,رضایت شغلی کارکنان بیمه,رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه,رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,مبانی نظری ارتباط رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتری,دانلود فصل دوم پایان نامه رشته بیمه,نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته بیمه
- در دانلود مبانی نظری رشته مدیریت بازرگانی به بررسی اارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری می پردازیم مشخصات فایل تعداد صفحات94حجم0/276 کیلوبایت فر
مبانی نظری شناسایی رابطه مولفه های فرسودگی شغلی و تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی در بین زنان شاغل
- تعارض کار و خانواده,مولفه هاي فرسودگي شغلي,مولفه هاي تعارض كار و خانواده,تعارض کار - خانواده و مولفه های تاثیر پذیر از آن,رابطه فرسودگی شغلی با رضایت شغلی,رابطه تعارض کار و خانواده با رضایت شغلی,مبانی نظری فرسودگی شغلی,مبانی نظری تعارض کار و خانواده
- هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات90حجم138/425 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل پیرامون اهمیت فرسودگی شغلی در محیط کار دیوید (2003) اظهار می دار
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
- مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتری
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1-1) مقدمه ............................................................. 16 2-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند ..................
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)
- مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند (RM) و ارزش چرخه عمر مشتری (CLV)
- بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1. مقدمه........................................................................ 12 2-2. کلیات RM...............................
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری
- مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و افزایش وفاداری مشتری
- بصورت فایل ورد همراه با منابع بخش اول:مبانی نظری.. 16 2-1 مقدمه. 16 2-2 وفاداری مشتری.. 17 2-2-1 تعاریفی از وفاداری مشتری.. 19 2-2-2 رویكردهای وفاداری مشتری.. 1
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری,مبانی نظری ارتباط بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتری,مبانی نظری ,ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری
- مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباط بازاریابی رابطه مند ووفاداری مشتری توضیحات کوتاه از متن: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه
مدل نظری اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری,اجرای مدیریت ارتباط با مشتری,مدل نظری اجرای CRM,مفاهيم مديريت ارتباط با مشتريان,اصول مديريت ارتباط با مشتريان,چالش هاي پيش روي سيستم هاي CRM,پیاده سازی crm در سازمان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,مراحل پیاده سازی crm
- هدف از این مقاله رشته مدیریت بررسی (CRM)می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات16حجم573/629 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل مدل نظري اجراي مديريت ارتباط با مشت
پاورپوینت مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت مديريت رفتار, مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق مديريت رفتار, مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,مقاله مديريت رفتار, مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مديريت رفتار,پاورپوینت مدیریت موفقیت ,پاورپوینت مدی
- دانلود پاورپوینت با موضوع مديريت رفتار، مدیریت موفقیت و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب ppt و در 45 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: مدیریت رفتار مهم ترين مهارت يك مد
پژوهش مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
- پژوهش مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,تحقیق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,مقاله مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,پریزوال مدیریت زنجیره تامین و مدی,,,
- توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 73 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه با گذر از اقتصاد سنتی و ش
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر)
- قیمت گذاری محصولات,شناسایی ارزش مشتری,جذب ارزش مشتری,كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,نکات كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,كتاب اصول بازاریابی كاتلر,خلاصه كتاب اصول بازاریابی كاتلر
- دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرای
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
- كتاب اصول بازاریابی فییلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده,دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری ,فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,پاورپوینت فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,,
- دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)، در قالب pptx و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل
پاورپوینت قیمت گذاری محصولات، شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
- دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات,شناسایی و جذب ارزش مشتری,فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده,قیمت چیست؟,عواملی که در قیمت گذاری باید مدنظر قرار داد,قیمت گذاری مبتنی بر هزینه,قیمت گذاری مبتنی بر ارزش,مقایسه قیمت گذاری مبتنی بر هزینه با قیمت گذاری مبتنی بر ارزش,قیمت گذاری ارزش مناسب,قیمت گذاری ارزش افزوده,قیمت گذاری مبتنی
- عنوان: دانلود پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاو
مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی
- مبانی نظری و پیشینه رابطه تسهیم دانش و قابلیت جذب دانش با بهبود کیفیت علمی
- بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه ............................................................................................................................
پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- رضایت مشتری,ارزش ویژه برند,وفاداری به برند,رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان,رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان,رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری,رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان,پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران
- هدف از این پروپوزال بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات49حجم0/647 کیلوبا
پرسشنامه بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر,پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند رستوران
- هدف از این در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات4حجم0/38 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشت
پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان
- پرسشنامه توانمندسازی مشتریان,پرسشنامه رضایت مشتری, پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری,پرسشنامه جهت گیری بازار
- دانلود (مطالعه موردی شرکت بیمه ما در استان مرکزی) بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی ، غذا و خدمات رستوران بر تصور ذهنی از رستوران ، ارزش درک شده مشتری و قصد رفتاری مشتری
- پرسشنامه تصور ذهنی از رستوران,پرسشنامه ارزش درک شده مشتری,پرسشنامه قصد رفتاری مشتری,بررسی تاثیر کیفیت محیط فیزیکی بر تصور ذهنی از رستوران,بررسی تاثیر کیفیت غذا و خدمات رستوران بر تصور ذهنی از رستوران
- دانلود پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات3حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان
ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری
- مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی,مقاله ترجمه شده راحتی مشتری,مقاله ترجمه شده رضایت مشتری,مقاله ترجمه شده مشتری,ترجمه مقاله تعامل اجتماعی,ترجمه مقاله راحتی مشتری,ترجمه مقاله رضایت مشتری,ترجمه مقاله مشتری,دانلود مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقا
تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- روش های پیگیری رضایت مشتری,مشتریانی که از سازمان رضایت دارند چه بازخوردی خواهند داشت,مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان را نام ببرید,رضایت مشتری pdf,روش اجرایی سنجش رضایت مشتریان,روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان,شاخص های غیر مستقیم رضایت مشتری,کی,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش. فهرست مطالب: مشتري تعريف رضايتمندي مشتري مدل
تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
- تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری),پايگاه دادههاي مشتري,تعاريف وفاداري مشتري
- دانلود تحقیق با موضوع اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)، در قالب doc و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل: وفاداری مشتریانتعاريف وفاداري مشتريسطوح وفاداري نگرشهاي سه¬گانه
تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
- تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,ادبیات نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب ن,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب doc و در 56 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: بررسی ادبیات تحقیق چه در حو
تحقیق مبانی مدیریت، مدیریت ارتباط، مدیریت دولتی، خلاقیت در مدیریت و مدیریت سایه
- مبانی مدیریت,مدیریت ارتباط,مدیریت دولتی,خلاقیت در مدیریت,مدیریت سایه,تحقیق مبانی مدیریت,تحقیق مدیریت ارتباط,تحقیق مدیریت دولتی,تحقیق خلاقیت در مدیریت,مدیریت سایه,مقاله مبانی مدیریت,مقاله مدیریت ارتباط,مقاله مدیریت دولتی
- دانلود تحقیق با موضوع مبانی مدیریت، مدیریت ارتباط، مدیریت دولتی، خلاقیت در مدیریت و مدیریت سایه، در قالب word و در 105 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه حل خلاقانه