پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
با ما همراه باشید با موضوع پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات9حجم0/62 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیشناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود.
ابزارهای جمع آوری داده ها
ابزار گردآوری اطلاعات بوسیله یا وسایلی اطلاق می گردد که از طریق اجرای آن ها، اطلاعات جمع آوری می گردد( دلاور،1379). در این پژوهش جهت جمع آوری اطلاعات و دست یابی به اهداف از پرسشنامه بی نام با سوالات بسته و از طیف پنج گزینه ای لیکرت استفاده و پاسخ ها از کاملاً مخالف تا کاملاً موافق تنظیم شده است. چرا که پرسش بسته به فرد کمک می کند تا با انتخاب یکی از گزینه های فراهم شده سریع تر تصمیم بگیرد و نیز استخراج اطلاعاتی که باید تحلیل شوند را برای پژوهشگر ساده می کند. در این پژوهش دو دسته متغیر وجود دارد؛ هر یک از عوامل برشمرده در فرضیات تحقیق به عنوان متغیر مستقل در نظر گرفته می شود (مدیریت دانش و سه عامل دیگر) و موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان متغیر وابسته و همچنین عوامل سازمانی به عنوان متغیر میانجی انتخاب می گردند که در تنظیم پرسشنامه از تمام این متغیرها استفاده شده است.
قسمت اول : مشخصات فردی
این بخش شامل «3» سوال است که این سوالها در مورد ویژگیهای جمعیت شناختی پاسخ دهندگان میباشد.
قسمت دوم : سوالات اصلی مربوط به فرضیه ها
حاوی 40 سوال که هدف از پاسخ دادن به سوالات آگاهی یافتن از اثرات مدیریت دانش و دیگر عوامل مستقل، اثر میانجی عوامل سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پاسارگاد شعب شمال شهر تهران می باشد.
این قسمت بر اساس مقیاس پنج گزینه ای لیکرت طراحی شده است. صورت کلی و امتیاز بندی این طیف مطابق با جدول (3-1) می باشد
جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها
شکل کلی پرسشنامه
کاملا مخالف
مخالف
ممتنع
موافق
کاملا موافق
امتیاز بندی
1
2
3
4
5
افراد از بین پنج گزینه انتخاب خود را انجام داده و برای سوالات پرسشنامه نمرات 1 تا 5 طبق جدول 3-1 در نظر گرفته می شود و نمره کل آن از طریق جمع نمرات کسب شده سنجیده می شود. شرح مختصری از فرضیات پرسشنامه و تعداد و شماره سؤالات در جدول (3-2) آمده است. همچنین نمونه ای از پرسش نامه نیز در قسمت ضمائم پیوست می باشد.
جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه
فرضیات
مشتری گرایی
کسب وکاربرد دانش
انتشار دانش
متغیرهای سازمانی
تکنولوژی
موفقیت CRM
شماره سوال
1 - 7
8 - 15
16 - 18
19 - 28
29 - 34
35 - 40
تعداد سوال
7
8
3
10
6
6
3-2- روایی و پایایی
3-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه
قابلیت اعتماد یا پایایی پرسشنامه یکی از ویژگیهای فنی ابزار اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات است و بدین معنی است که ابزار اندازه گیری در شرایط یکسان تا چه اندازه نتایج یکسانی بدست می دهد (سرمد، بازرگان و مجازی،1379). به عبارت دیگر پایایی یعنی اینکه اگر یک وسیله اندازه گیری که برای سنجش متغیر و صفتی ساخته شده در شرایط مشابه در زمان یا مکان دیگر مورد استفاده قرارگیرد، نتایج مشابهی از آن حاصل شود، در واقع ابزار پایا یا معتبر ابزاری است که از خاصیت تکرارپذیری و سنجش نتایج یکسان برخوردار باشد (حافظ نیا ،1385). هدف و منظور از پایایی و ثبات پرسشنامه این است که چنانچه این تحقیق توسط فرد دیگری یا توسط همان محقق در زمان و مکان های مختلف دوباره انجام شود به مشابهی دست یابد. به عبارت دیگر پایایی یا اعتبار که به دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر می شود، معین می کند یک ابزار اندازه گیری تا چه حد میزان سازگاری مفهوم مورد نظر را اندازه می گیرد. پایایی و یا اعتبار با پایداری و سازگاری اندازه گیری سروکار دارد (سکاران،1381).
با استفاده از فرمول زیر مقدار ضریب آلفا را می توان محاسبه کرد:
معادله (3-2) :
α= ضریب آلفای کرونباخ
n= حجم نمونه
= واریانس سوال
= واریانس کل پرسشنامه
دراین تحقیق قبل از توزیع نهایی پرسشنامه تعداد 35 نفر از پاسخگویان به طور تصادفی انتخاب شدند و سپس پرسشنامه ها در اختیار آنها قرار گرفت.
بعد از جمع آوری پرسشنامه، ضریب آلفای کرونباخ برای هر یک از ابزارهای بکار برده شده محاسبه گردید که مقادیر همگی بیانگر پایایی قابل اعتماد ابزارهای بکار برده شده است. در نهایت در جدول (3-3) ضرایب آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها با توجه به کل داده ها آورده شده است. همچنین پایایی کل پرسشنامه نیز مقدار "906/0" بدست آمد که بیانگر میزان بالای پایایی پرسشنامه تحقیق می باشد.
جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخمتغیر مورد بررسی
تعداد آیتم
آلفای کرونباخ
مدیریت دانش
11
630/0
مشتری گرایی
7
799/0
تکنولوژی CRM
6
897/0
عوامل سازمانی
10
875/0
موفقیت CRM
6
850/0
چون ضرایب به عدد یک نزدیک می باشد می توان گفت اعتماد (پایایی) پرسشنامه مناسب تشخیص داده شد و می توان پرسشنامه را توزیع نمود.
"
تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- روش های پیگیری رضایت مشتری,مشتریانی که از سازمان رضایت دارند چه بازخوردی خواهند داشت,مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان را نام ببرید,رضایت مشتری pdf,روش اجرایی سنجش رضایت مشتریان,روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان,شاخص های غیر مستقیم رضایت مشتری,کی,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش. فهرست مطالب: مشتري تعريف رضايتمندي مشتري مدل
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری رضایتمندی مشتری خدمات گارانتی
- توضیحات : در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش بخشی از متن : - مشتری - تعریف رضایتمندی مشتری نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز م
تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
- تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری),پايگاه دادههاي مشتري,تعاريف وفاداري مشتري
- دانلود تحقیق با موضوع اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)، در قالب doc و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل: وفاداری مشتریانتعاريف وفاداري مشتريسطوح وفاداري نگرشهاي سه¬گانه
مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- مبانی نظری اعتماد مشتری وفاداری مشتری
- توضیحات: مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) در 31 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع های
تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
- تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,ادبیات نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب ن,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب doc و در 56 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: بررسی ادبیات تحقیق چه در حو
پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- در 29 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات
پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
- تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتر,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 16 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات د
تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- دانلود تحقیق CRM,دانلود مقاله CRM,سیستم CRM,سیستم ارتباط با مشتری,مدیریت مشتری,مقاله سیستم مشتری مداری,نرم افزار CRM,مدیریت CRM,دانلود تحقیق مدیریت مشتری,اجرای سیستم CRM,اجرای برنامه مدیریت مشتری
- بخشی از متن: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارها
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 109 اسلاید قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت :دوره مدیریت فروش اصول بازاریابی تعریف بازاریابی تقسیم بازار ویژگی های محصول ارزشمند طراحی بر
پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
- کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری, پا,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 138 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مقدمه ما در محيطي متغير و رقابتي زندگي مي كنيم كه در آن تحقق منافع مشتريان بسيار مشكل م
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM
- مدیریت , مدیریت ارتباط با مشتری CRM, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری CRM, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری CRM, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری CR,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين ميزان فروش، خدمات م
پاورپوینت مدیریت ارتباط با CRM مشتری
- مدیریت ارتباط با CRM مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با CRM مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با CRM مشتری, پاورپو,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 73 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :So, What is CRM!? تعريف 1 : رويكردي چند جانبه، جامع و گسترده است كه براي ايجاد هماهنگي بين م
تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش
- تحقیق بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش,انواع مدیریت ارتباط با مشتری,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,اهداف مدیریت ارتباط با مشتری,مثال هایی از مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری , doc,کتاب مدیریت ارتباط با مشتری ,,,
- تحقیق با موضوع بررسی تاثیر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر میزان فروش ، درقالب ورد، در 64 صفحه، قابل ویرایش قسمتی از متن: چکیده اين روزها مهمترين چالش پيش روي ه
تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
- تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مقاله سه نسل ارتباط با مشتری,پروژه اهداف مدیریت ارتباط با مشتری,آریافایل,پاورپوینت انواع مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری,ا,,,
- تحقیق با موضوع بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری ، درقالب ورد، در 170 صفحه، قابل ویرایش فهرســـــت مطالــــــب: چکیده فصل اول: كليات تحقيق
مبانی نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری تعاریف ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری , پیشینه پژوهش ابعادانواع مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری , doc,دانلود تحقیق نظری تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پژوهش نظری جزوه مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور 74 صفحه
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صف
اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن
- مدیریت ارتباط با مشتری محور,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور,
- هدف از این پایان نامه بررسی بصورت کامل و جامع می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات74حجم763/584 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پایان نامه مدیریت هدف
دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word
- مبانی نظری ارتباط مشتری,ادبیات نظری ارتباط مشتری,چارچوب نظری ارتباط مشتری,فصل دوم پایان نامه مشتری,خرید مبانی نظری مشتری
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم123/30 کیل
بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
- سیر تحول CRM,مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري,اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان,پیاده سازی crm در سازمان,دلایل شکست یک سیستم CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
- هدف از این پژوهش صورت جامع و کامل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم150/402 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ه
دانلود تحقیق اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود مدیریت,تحقیق مدیریت docx,تحقیق کامل ارتباط,تحقیق درباره ارتباط,تحقیق مدیریت,تحقیق با موضوع مدیریت,تحقیق در مورد مشتری,تحقیق دانش آموزی درباره مشتری,تحقیق دانشجویی درباره مشتری
- هدف از این تحقیق بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 83 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات83حجم26
پاورپوینت فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان,پاورپوینت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم62/492 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و ب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات46
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات38
پاورپوینت تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار
- پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت عملکرد بازار,پاورپوینت عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری,پاورپوینت رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد بازار
- دانلود پاورپوینت بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد بازار شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان آذربایجان شرقی مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم269/534
مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله
- مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری,ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,مقاله ترجمه شده مدیریت مشتری,ترجمه مقاله مدیریت مشتری,دانلود مقاله ترجمه شده مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان سازگار کردن تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقاله: Adopting customer
ترجمه مقاله با موضوع استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد
- ترجمه مقاله رسانه اجتماعی,ترجمه مقاله مدیریت ارتباط با مشتری,ترجمه مقاله CRM,ترجمه مقاله عملکرد کسب و کار,ترجمه مقاله مهارت های اجتماعی,ترجمه مقالهرسانه اجتماعی,مقاله ترجمه شده رسانه اجتماعی,مقاله ترجمه شده ارتباط با مشتری
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان استفاده از رسانه اجتماعی برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و رضایت از عملکرد کسب و کار: نقش تعدیل کننده مهارت های اجتماعی و شدت
پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری
- پاورپوینت داده کاوی,پاورپوینت بازاریابی و فروش,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش,پاورپوینت تکنیک های داده کاوی مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود پاورپوینت آشنایی با تکنیک های داده کاوی در بازاریابی و فروش و مدیریت ارتباط با مشتری مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم1392/705 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توض
دانلود تحقیق اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود تحقیق ارتباط با مشتری,تحقیق ارتباط با مشتری doc,تحقیق کامل ارتباط با مشتری,تحقیق درباره مدیریت,تحقیق ارتباط با مشتری با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی اصول مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم187
دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت ورد
- دانلود تحقیق مدیریت,تحقیق مدیریت doc,تحقیق کامل مدیریت,تحقیق درباره مدیریت,تحقیق مدیریت با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات85
دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت ورد
- دانلود تحقیق ارتباط با مشتری,تحقیق ارتباط با مشتری doc,تحقیق کامل مدیریت,تحقیق درباره ارتباط با مشتری,تحقیق مدیریت با فرمت ورد,تحقیق درمورد مدیریت چیست,تحقیق دانش آموزی درباره مدیریت,تحقیق دانشجویی درباره مدیریت
- هدف از این تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات21حجم62/486 ک
جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری
- جزوه درس مدیریت ارتباط با مشتری,Customer Relationship Management,,
- Customer Relationship Managementمناسب جمع بندی و مرور سریع ایام امتحانات شامل 6 فصل با مباحث زیر می باشدفصل اول : مبانی نظری و شناخت مفاهیمفصل دوم : شاختار عملک
مدیریت ارتباط با مشتری
- CRM,eCRM,ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق مدیریت
- مفهوم در یک دوره ی متوالی زمانی از آغاز پیدایش تا کنون گسترش پیدا کرده است،که ما را به سوی اصلاح عملکرد تجاری هدایت می کند مشخصات فایل تعداد صفحات33حجم0/254 کیل
دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریان,دانلود پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- مشخصات فایل تعداد صفحات24حجم211/364 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 24 اسلاید و با فرمت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات11
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات34
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخص
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و ج
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات67
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری در قالب 31 اسلاید
- پاورپوینت ارتباط با مشتری,دانلود پاورپوینت ارتباط با مشتری,پاورپوینت درباره ارتباط با مشتری,پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری,پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری جهت رشته مدیریت در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات31حجم1726/947 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحا