پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
هدف این در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم0/132 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشنپروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری|42074971|sarzamindoost|پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری,استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات,پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
مشخصات فایل
تعداد صفحات40حجم0/132 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیبررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه) چکیدهمدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود. مقدمه:روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را که سازمان ها در ارتباطشان با دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:"مصرف کننده" یا " مشتری". در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست. بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند. امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند. بیان مساله:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio;2011) تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند. مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود. در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم شده است(Castells;1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد "مزیت رقابتی "نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse;1999;Salmador &Bueno;2007). علاوه بر این در سالهای اخیر "دانش" به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner;2001;Drucker;1993) فهرست مطالبفصل اول کلیات تحقیق کلیات پژوهش. 13مقدمه: 14بیان مساله . 15ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق . 17تعریف عملیاتی 19فرضیه ها 20اهداف تحقیق . 20اهداف علمی 20اهداف کاربردی . 20هدف کاربردی . 20جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق 20 انواع پژوهش . 68جامعه آماری . 70نمونه آماری 70ابزار گردآوری داده ها . 71ویژگی های فنی پرسشنامه : . 72روایی پرسشنامه . 72پایایی پرسشنامه 72 منابع
"
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
هدف این در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است
مشخصات فایل
تعداد صفحات40حجم0/132 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیبررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه) چکیدهمدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود. مقدمه:روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را که سازمان ها در ارتباطشان با دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:"مصرف کننده" یا " مشتری". در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست. بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند. امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند. بیان مساله:مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio;2011) تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند. مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود. در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم شده است(Castells;1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد "مزیت رقابتی "نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse;1999;Salmador &Bueno;2007). علاوه بر این در سالهای اخیر "دانش" به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner;2001;Drucker;1993) فهرست مطالبفصل اول کلیات تحقیق کلیات پژوهش. 13مقدمه: 14بیان مساله . 15ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق . 17تعریف عملیاتی 19فرضیه ها 20اهداف تحقیق . 20اهداف علمی 20اهداف کاربردی . 20هدف کاربردی . 20جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق 20 انواع پژوهش . 68جامعه آماری . 70نمونه آماری 70ابزار گردآوری داده ها . 71ویژگی های فنی پرسشنامه : . 72روایی پرسشنامه . 72پایایی پرسشنامه 72 منابع
"
عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه
- ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری,نحوه پیاده سازی crm,مراحل پیاده سازی crm,نمونه های موفق crm
- هدف از این پژوهش بررسی بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات102حجم506/825 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پایان نا
پرسشنامه دستیابی به رضایت مشتری در خدمات شرکت و مشتری از طریق قابلیت توانمندسازی نام تجاری و مشتریان
- پرسشنامه توانمندسازی مشتریان,پرسشنامه رضایت مشتری, پرسشنامه توانمندسازی نام تجاری,پرسشنامه جهت گیری بازار
- دانلود (مطالعه موردی شرکت بیمه ما در استان مرکزی) بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/13 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری
- مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی,مقاله ترجمه شده راحتی مشتری,مقاله ترجمه شده رضایت مشتری,مقاله ترجمه شده مشتری,ترجمه مقاله تعامل اجتماعی,ترجمه مقاله راحتی مشتری,ترجمه مقاله رضایت مشتری,ترجمه مقاله مشتری,دانلود مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقا
تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- روش های پیگیری رضایت مشتری,مشتریانی که از سازمان رضایت دارند چه بازخوردی خواهند داشت,مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان را نام ببرید,رضایت مشتری pdf,روش اجرایی سنجش رضایت مشتریان,روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان,شاخص های غیر مستقیم رضایت مشتری,کی,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش. فهرست مطالب: مشتري تعريف رضايتمندي مشتري مدل
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری رضایتمندی مشتری خدمات گارانتی
- توضیحات : در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش بخشی از متن : - مشتری - تعریف رضایتمندی مشتری نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز م
تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
- تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری),پايگاه دادههاي مشتري,تعاريف وفاداري مشتري
- دانلود تحقیق با موضوع اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)، در قالب doc و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل: وفاداری مشتریانتعاريف وفاداري مشتريسطوح وفاداري نگرشهاي سه¬گانه
مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- مبانی نظری اعتماد مشتری وفاداری مشتری
- توضیحات: مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) در 31 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع های
تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
- تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,ادبیات نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب ن,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب doc و در 56 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: بررسی ادبیات تحقیق چه در حو
پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- در 29 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات
تحقیق مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و بازاریابی رابطه مند
- تعریف مشتری ,انواع مشتری ,انواع مشتری از جنبه میزان رضایت
- دانلود تحقیق با موضوع مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و بازاریابی رابطه مند، در قالب doc و در 75 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف مشتری مشتری کیست ؟ د
پاورپوینت مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط
- مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفتار و موفقیت ار,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت رفتار امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته ش
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- مدیریت , مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفت,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 8 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است كه در مديري
پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط
- مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفتار موفقیت و ار,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 8 اسلاید قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت :مدیریت رفتار امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است
دانلود پاورپوینت عنوان مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت مدیریت رفتار,پاورپوینت گام های مدیریت رفتار,پاورپوینت مدیریت ارتباط
- مشخصات فایل تعداد صفحات8حجم250/465 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت عنوان مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط جهت رشته مدیریت در 8 اسلاید و ب
پاورپوینت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت کاربرد رفتار سازمانی در سازمانها,پاورپوینت مدیریت رفتار فردی,پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
- دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم321/465 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در ق
پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط
- دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط,پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط وانواع آن,تحقیق درمورد پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط
- مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم276/261 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و
پاورپوينت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط
- پاورپوينت مدیریت رفتار,پاورپوينت موفقیت و ارتباط,پاورپوينت در مورد موفقیت و ارتباط,پاورپوينت در مورد مدیریت رفتار,پاورپوينت در باره مدیریت رفتار,پاورپوينت در باره موفقیت و ارتباط
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم316/266 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته مديريت قالب 45 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با ق
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت مدیریت,دانلود پاورپوینت,اسلایدر پاورپوینت,پاورپوینت آماده,پاورپوینت مدیریت رفتار,پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت ارتباط
- این پاورپوینت در 45 اسلاید زیبا آماده دانلود میباشد دز زیر نمونه ای از اسلایدها را باز نویسی میکنیم امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویتهای ویژهای برخوردا
بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن
- دولت الکترونیک,فناوری اطلاعات,پیدایش دولت الکترونیک,موانع اجرای دولت الکترونیک,عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک,بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن,دانلود پایان نامه مدیریت,دانلود پایان نامه رشته مدیریت
- مشخصات فایل تعداد صفحات156حجم0/379 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت مقدمه رسوخ و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در همه زمی
بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری
- عملیات پیمانكاری,مدیریت HSE,پیمانکاران
- مقدمه تجربه سالیان دراز مدیران اجرایی كشور حكایت از آن دارد كه در اجرای عملیات عظیم پیمانكاری مهمترین عاملی كه می تواند به انتقال و ارتقاء فن آوری ملی منجر شود
تحقیق درباره بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف
- تحقیق درباره بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری
- توضیحات: تحقیق با موضوع بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری در قالب Word ،تعداد صفحات 126 قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه
بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه
- مقاله مدیریت دانش,مقاله استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,مقاله عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در کتابخانه,پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه,مدیریت دانش در کتابخانه,عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه
- با توجه به اهمیت اجرای برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها، هدف مقاله حاضر، تعیین وضعیت و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی
- موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,مدل مفهومی هونگ و همکاران
- پژوهش حاضر سعی دارد تا میزان تأثیرگذاری عوامل حیاتی را در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی بر طبق مدل مفهومی هونگ و همکارانش بررسی نماید مشخصات فایل ت
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانش در صنعت هوانوردی
- موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش,استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش
- این تحقیق به شناشایی و بررسی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانش در صنعت هوانوردی میپردازد مشخصات فایل تعداد صفحات18حجم0/469 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf ت
پروپوزال بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد
- سیستم اطلاعات اجرایی,پیاده سازی EIS,عوامل کلیدی موفقیت,شركت صنایع تجهیزاتی نفت,سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد,بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی مدیران ارشد,شناسایی عوامل کلیدی توفیق در پیاده سازی EIS,دانلود پروپوزال كارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات12حجم0/44 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال كارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاد
پروپوزال شناسایی و بررسی عوامل موفقیت پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
- پروپوزال ERP,مراحل پیاده سازی erp,پروپوزال پیاده سازی erp,پیاده سازی erp در سازمان,پیاده سازی برنامه ریزی منابع سازمان,عوامل کلیدی موفقیت erp,پروپوزال عوامل موفقیت پیاده سازی ERP,پروپوزال برنامه ریزی منابع سازمان,عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی erp
- هدف از این در شرکت پلیمر آریاساسول می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات48حجم0/281 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه كارشناسی ارشد مه
پروپوزال ارزیابی ارتباط سرمایه اجتماعی با مدیریت دانش در بانک
- پروپوزال سرمایه اجتماعی,پروپوزال مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در بانک,تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش,سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,پروپوزال تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک
- هدف از این های شعب استان گیلان می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات47حجم0/237 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته م
پروپوزال ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از نگاه دبیران دوره دبیرستان
- رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی,رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش,رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی از نگاه معلمین,ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی,بررسی رابطه مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی,ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی,پروپوزال ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی
- هدف از این پروپوزال، ارزیابی ارتباط مدیریت دانش و سرمایه اجتماعی در آموزش و پرورش از دید معلمان دوره متوسطه استان هرمزگان می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات30حجم0/
پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
- پروپوزال فرهنگ سازمانی,پروپوزال مدیریت دانش,پیاده سازی مدیریت دانش در ارتش,پروپوزال رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش,پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح,پروپوزال رابطه فرهنگ سازمانی و پیاده سازی مدیریت دانش,چالش ها و موانع پیاده سازی مدیریت دانش در نیروهای مسلح,مولفههای فرهنگ سازمانی بر مبنای مدل رابینز
- هدف از این پروپوزال بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و پیاده سازی نظام مدیریت دانش در ستاد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نداجا) می باشد مشخصات فایل تعداد صفح
پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال فرهنگ سازمانی,رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش,رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش,بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران,بررسی فرهنگ سازمانی در شهرداری تهران,پروپوزال رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش
- هدف از این در شهرداری منطقه 17 تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات52حجم20/741 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد
پروپوزال ارتباط بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال اثربخشی سازمانی,بررسی وضعیت مدیریت دانش در گمرک,استقرار مدیریت دانش در گمرک کیش,پیاده سازی مدیریت دانش در گمرک کیش,پروپوزال رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی,بررسی وضعیت اثربخشی سازمانی در گمرک,رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی را در گمرک کیش
- هدف از این پروپوزال ارزیابی وضعیت مدیریت دانش و بررسی رابطه آن با اثربخشی سازمانی در گمرک جمهوری اسلامی ایران جزیره کیش می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات42حجم0/72
پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی
- پرسشنامه موفقیت کاری,پرسشنامه موفقیت کاری افراد,پرسشنامه موفقیت کاری افراد در سازمان,پرسشنامه پیشرفت شغلی,پرسشنامه ارتقا شغلی,پرسشنامه پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی
- دانلود پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقاع شغلی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحا
پروپوزال بررسی ارتباط ساخت های اشتقاقی و رده شناسی زبانی در پدیده ی دو زبانگی در دانش اموزان دوره ابتدایی
- پروپوزال ,بررسی ارتباط ,ساخت های اشتقاقی,رده شناسی زبانی ,پدیده ی دو زبانگی ,دانش اموزان,دوره ابتدایی,علوم تریتی,دانشگاهی,دانلود,سریع
- این یک پروپوزال آماده با عنوان پزوپوزال بررسی ویژگی های سازگاری انگیزش و خود ادراکی در دانش آموزان دوره متوسطه می باشد که سعی شده است تمام قواع پروپوزال در آن ر
پروپوزال و طرح تفصیلی تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران
- پروپوزال مدیریت دانش,پیاده سازی مدیریت دانش,پیاده سازی سیستم مدیریت دانش,پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش,پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان,نقش پیاده سازی مدیریت دانش در افزایش صادرات,تاثیر مولفههای مدیریت دانش بر صادرات فرش,پروپوزال پیاده سازی مدیریت دانش در صنعت فرش
- هدف از این پروپوزال تاثیر استقرار مدیریت دانش در صنعت فرش ایران و نقش آن در افزایش صادرات فرش بررسی می شود مشخصات فایل تعداد صفحات71حجم0/217 کیلوبایت فرمت فایل
پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی
- پروپوزال مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,نمونه پروپوزال مدیریت دانش,دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال در مورد مديريت دانش,تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی,پروپوزال رابطه مدیریت دانش و کارآفرینی
- هدف از این سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات61حجم666/155 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل هدف از این سازمانی در شرکت ایران خو
پروپوزال پایان نامه تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
- پروپوزال مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,نمونه پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال در مورد مديريت دانش,دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی
- با هدف چگونگی اثر گذاري مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی بوده است مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم217/790 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل پروپوزال پایان نامه
پروپوزال تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی
- پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال خلاقیت سازمانی,استقرار مدیریت دانش در نهادهای دانش محور,پیاده سازی مدیریت دانش در نهادهای دانش محور,مدیریت دانش در شرکتهای ایرانی,رابطه مدیریت دانش و خلاقیت سازمانی,تاثیر مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی,پیاده سازی نظام مدیریت دانش بر روی خلاقیت
- هدف از این پروپوزال بررسی تاثیر نظام مدیریت دانش بر خلاقیت سازمانی در نهادهای دانش محور می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات53حجم0/173 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توض
پروپوزال میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش
- پروپوزال ساختار سازمانی,پروپوزال مدیریت دانش,تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,رابطه ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در شرکتها,استقرار مدیریت دانش در شرکتهای فعال شهید رجائی,پروپوزال تاثیر ساختار سازمانی بر مدیریت دانش,پروپوزال میزان تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش
- هدف از این در شرکتهای فعال منطقه ویژه اقتصادی شهید رجائی بندر عباس می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات42حجم0/124 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپ
پروپوزال بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر سلامت روان در دانش آموزان دوره متوسطه
- پروپوزال ,بررسی ,تاثیر شبکه های اجتماعی,بر سلامت روان,دانش آموزان ,دوره متوسطه,علوم تربیتی,دانشگاهی,سریع,دانلود,آماده
- این یک پروپوزال آماده با عنوان پروپوزال بررسی تاثیر شبکه های اجتماعی بر سلامت روان در دانش آموزان دوره متوسطه می باشد که سعی شده است تمام قواع پروپوزال در آن رع
پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری
- تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره تعریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتر,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 16 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت ارتباط با مشتری نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات د
تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
- دانلود تحقیق CRM,دانلود مقاله CRM,سیستم CRM,سیستم ارتباط با مشتری,مدیریت مشتری,مقاله سیستم مشتری مداری,نرم افزار CRM,مدیریت CRM,دانلود تحقیق مدیریت مشتری,اجرای سیستم CRM,اجرای برنامه مدیریت مشتری
- بخشی از متن: واژه CRM مخفف Customer Relationship Management يا سيستم مديريت ارتباط با مشتري است. در حقيقت اين سيستمها راهبردي است براي جمع آوري نيازها و رفتارها
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت در مورد مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت درباره مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت راجع به مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 109 اسلاید قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت :دوره مدیریت فروش اصول بازاریابی تعریف بازاریابی تقسیم بازار ویژگی های محصول ارزشمند طراحی بر