پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
با ما همراه باشید با موضوع پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری
هدف این در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است
مشخصات فایل
تعداد صفحات9حجم0/49 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیبررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه) چکیدهمدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند. هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.
5-3 ابزار گردآوری داده ها:
در پژوهش حاضر برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه استفاده شده است.سوالات پرسشنامه بر اساس تحقیق گاردیو – مورنو (2011) طراحی شده است.پرسشنامه حاوی 42 سوال می باشد. سوالات پرسشنامه به نحوی طراحی شده که پاسخ دهندگان می توانند گزینه ها را بر مبنای طیف لیکرت علامت گذاری کنند.همچنین پرسشنامه ها به صورت حضوری در بین پاسخ دهندگان توزیع خواهد شد.
جدول1-3: شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرها
متغیرهای مورد بررسی
شماره سوالات در پرسشنامه
جمع سوالات
منبع
مشتری مداری
29-30-31-32-33-34-35
7
گاردیو-2011
فراگیری دانش
2-3-4-5-6-7-8-9
8
گاردیو-2011
انتشار دانش
10-11-12
3
گاردیو-2011
فن آوری CRM
23-24-25-26-27-28
6
گاردیو-2011
عوامل سازمانی
13-14-15-16-17-18-19-20-21-22
10
گاردیو-2011
تجربه CRM
1
1
گاردیو-2011
نتایج مالی موفقیتCRM
36-37-38-39
4
گاردیو-2011
نتایج بازاریابی موفقیت CRM
40-41-42
3
گاردیو-2011
جدول3-1:شماره و تعداد سوالات برای سنجش متغیرهای تحقیق
6-3 ویژگیهای فنی پرسشنامه
1-6-3 روایی:
مقصود از روایی پرسشنامه آن است که آیا ابزار اندازه گیری میتواند ویژگی و خصیصهای که ابزار برای آن طراحی شده است را اندازهگیری کند یا خیر؟ به عبارت دیگر روایی تعیین میکند که ابزار تهیه شده تا چه حد مفهوم خاص مورد نظر را اندازه گیری میکند. روایی به ما میگوید که آیا مفهوم واقعی آنچه مورد نظر میباشد را اندازه میگیریم؟ یا نه؟
موضوع روایی از آن جهت اهمیت دارد که اندازه گیریهای نامناسب و ناکافی میتواند پژوهش علمی را بی ارزش و ناروا سازد. (خاکی، 1378، ص201)
2-6-3 پایایی:
هدف و منظور از پایایی و ثبات پرسشنامه این است که چنانچه این تحقیق توسط فرد دیگری یا توسط همان محقق در زمان و یا مکانهای مختلف انجام شود به نتایج مشابهی دست یابد. به عبارت دیگر پایایی یا اعتبار که به دقت و اعتماد پذیری نیز تعبیر میشود، معین میکند که یک ابزار اندازهگیری تا چه میزان سازگاری مفهوم مورد نظر را اندازهگیری میکند. پایایییا اعتبار با پایداری و سازگاری اندازه گیری سر و کار دارد. (سکاران، 1381)
در این پژوهش برای سنجش پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ استفاده خواهد گردید:
n : تعداد زیر مجموعه سئوالهای پرسشنامه
Sj2 : واریانس نمرات هر زیر مجموعه
S2 : واریانس کل.
"
پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- رضایت مشتری,ارزش ویژه برند,وفاداری به برند,رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان,رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان,رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری,رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان,پروپوزال ارزش ویژه برند رستوران
- هدف از این پروپوزال بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات49حجم0/647 کیلوبا
مبانی نظری بررسی نقش رضایت مشتری در روابط میان ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- رضایت مشتری,ارزش ویژه برند,وفاداری به برند,رابطه ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان,رابطه وفاداری به برند و رضایت مشتریان,رابطه ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری,رابطه ارزش ویژه برند ، وفاداری به برند و رضایت مشتریان,مبانی نظری ارزش ویژه برند رستوران
- هدف از این در رستورانها و فست فودها می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات82حجم0/919 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد
پرسشنامه ارتباط ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری
- پرسشنامه ارتباط ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری,دانلود پرسشنامه استاندارد,پرسشنامه مشتری مداری,پرسشنامه وفاداری مشتری,دانلود پرسشنامه مدیریت,پرسشنامه رشته مدیریت,خرید پرسشنامه,پرسشنامه رایگان,دانلود رایگان پرسشنامه, ارزش ویژه برند
- قسمتی از متن: ما دانشجوي رشته مدیریت در حال مطالعه ارتباط ارزش ویژه برند و وفاداری مشتری به برند در شهر هستیم . * نکات : انتخاب شما به عنوان پاسخگو کاملاً به طو
پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع
- پرسشنامه بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری,پرسشنامه خلق رضایت و اعتماد مشتریان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
پرسشنامه تاثیر پرخاشگری زبانی مشتری بر روی رضایت شغلی ،بهبود عملکرد خدمات و نیات ترک شغل کارکنان
- پرسشنامه پرخاشگری زبانی مشتری,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه بهبود عملکرد خدمات ,پرسشنامه نیات ترک شغل کارکنان,پرسشنامه تاثیر پرخاشگری زبانی مشتری بر روی رضایت شغلی,پرسشنامه تاثیر پرخاشگری زبانی مشتری بر روی بهبود عملکرد خدمات,پرسشنامه تاثیر پرخاشگری زبانی مشتری بر روی نیات ترک شغل کارکنان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/12 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
پرسشنامه رابطه بین رفتار مشتری و تاثیر ان و تعهد سازمانی، رضایت شغلی و عملکرد کارکنان
- پرسشنامه رفتار مشتری ,پرسشنامه تعهد سازمانی,پرسشنامه رضایت شغلی,پرسشنامه عملکرد کارکنان
- دانلود پرسشنامه در موسسه مالی و اعتباری شهرستان خمین بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/14 کیلوبایت فرمت فایل اصلیd
پرسشنامه تاثیر رابطه بازاریابی و فروش بر روی خلق ارزش برتر مشتری
- پرسشنامه بازاریابی و فروش,پرسشنامه خلق ارزش برتر مشتری,پرسشنامه قابلیت بازاریابی
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات3حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
پژوهش مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
- پژوهش مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,تحقیق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,مقاله مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,پایان نامه مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,,پریزوال مدیریت زنجیره تامین و مدی,,,
- توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 73 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه با گذر از اقتصاد سنتی و ش
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,مدیریت زنجیره تامین و مدیریت ارتباط با مشتری
- جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات
تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری
- تحقیق بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری,جزوه مدیریت ارتباط با مشتری pdf,مقاله سه نسل ارتباط با مشتری,پروژه اهداف مدیریت ارتباط با مشتری,آریافایل,پاورپوینت انواع مدیریت ارتباط با مشتری,تحقیق کاربرد مدیریت ارتباط با مشتری,ا,,,
- تحقیق با موضوع بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری ، درقالب ورد، در 170 صفحه، قابل ویرایش فهرســـــت مطالــــــب: چکیده فصل اول: كليات تحقيق
بررسی سیر تحول مدیریت ارتباط با مشتری و اهداف آن از ديدگاه انديشمندان
- سیر تحول CRM,مدیریت ارتباط با مشتری,مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی,مزاياي بکارگيري سيستم هاي مديريت ارتباط با مشتري,اهداف CRM از ديدگاه انديشمندان,پیاده سازی crm در سازمان,دلایل شکست یک سیستم CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
- هدف از این پژوهش صورت جامع و کامل می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم150/402 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ه
نقش داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری و بررسی الگوریتمها و تکنیک های داده کاوی
- الگوریتمهای داده کاوی,تکنیک های داده کاوی,کاربرد داده کاوی در crm,نقش داده کاوی در crm,پایان نامه داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری,پروژه داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری,تکنیک های داده کاوی برای مدیریت ارتباط با مشتری,كاربرد داده كاوي در بهبود مديريت ارتباط با مشتري,بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتری,محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
- هدف از این تحقیق می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم8113/529 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود تحقیق کامپیوتر مقدمه نقش داده کاوی در مدیریت ارتبا
تحقیق بررسی مدیریت ارتباط با مشتری
- مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق در موردمدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری, تحقیق ,,,
- بخشی از متن تحقیق: ضرورت بهرهگیری گسترده از فناوری اطلاعات، سازمانها را ملزم می سازد تا برای آگاهی از نیازهای مشتریان و بهبود کیفیت خدمات و تولیدات خود به دانش
بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد سازمانی در شعبات بانک ملی استان سمنان
- بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد
- مقاله بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد سازمانی در شعبات بانک ملی استان سمنان تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب
پرسشنامه ارزیابی اثرگذاری کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت
- پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی,پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه,پرسشنامه کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه
- دانلود پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صف
عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه
- ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM,عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری,نحوه پیاده سازی crm,مراحل پیاده سازی crm,نمونه های موفق crm
- هدف از این پژوهش بررسی بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد. مشخصات فایل تعداد صفحات102حجم506/825 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پایان نا
ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری
- مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی,مقاله ترجمه شده راحتی مشتری,مقاله ترجمه شده رضایت مشتری,مقاله ترجمه شده مشتری,ترجمه مقاله تعامل اجتماعی,ترجمه مقاله راحتی مشتری,ترجمه مقاله رضایت مشتری,ترجمه مقاله مشتری,دانلود مقاله ترجمه شده تعامل اجتماعی
- دانلود مقاله ترجمه شده با عنوان تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری، به همراه اصل مقاله، جزئیات بیشتر این محصول: عنوان انگلیسی مقا
تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- روش های پیگیری رضایت مشتری,مشتریانی که از سازمان رضایت دارند چه بازخوردی خواهند داشت,مراحل اندازه گیری رضایت مشتریان را نام ببرید,رضایت مشتری pdf,روش اجرایی سنجش رضایت مشتریان,روشهای اندازه گیری رضایت مشتریان,شاخص های غیر مستقیم رضایت مشتری,کی,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی، در قالب doc و در 39 صفحه، قابل ویرایش. فهرست مطالب: مشتري تعريف رضايتمندي مشتري مدل
ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری، رضایتمندی مشتری، خدمات گارانتی
- ادبیات نظری تحقیق رضایت مشتری رضایتمندی مشتری خدمات گارانتی
- توضیحات : در 33 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش بخشی از متن : - مشتری - تعریف رضایتمندی مشتری نکته مهم دیگر در بحث مشتری و مشتری مداری شناخت دقیق و درست و به روز م
تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)
- تحقیق اعتماد مشتری(وفاداری مشتری),پايگاه دادههاي مشتري,تعاريف وفاداري مشتري
- دانلود تحقیق با موضوع اعتماد مشتری(وفاداری مشتری)، در قالب doc و در 32 صفحه، قابل ویرایش، شامل: وفاداری مشتریانتعاريف وفاداري مشتريسطوح وفاداري نگرشهاي سه¬گانه
مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- مبانی نظری اعتماد مشتری وفاداری مشتری
- توضیحات: مبانی نظری اعتماد مشتری(وفاداری مشتری) در 31 صفحه در قالب Word قابل ویرایش. بخشی از متن : اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع های
تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری
- تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,مبانی نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,ادبیات نظری رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,پیشینه تحقیق رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری,چارچوب ن,,,
- توضیحات: دانلود تحقیق با موضوع رضایتمندی مشتری ومدل های اندازه گیری رضایت مشتری، در قالب doc و در 56 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: بررسی ادبیات تحقیق چه در حو
پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- پیشینه و مبانی نظری اعتماد مشتری (وفاداری مشتری)
- در 29 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. اعتماد مشتری وفاداری مشتریان وفاداری مشتریان یکی از موضوع هایی است که امروزه از دیدگاه بسیاری از مدیران به ویژه در بخش خدمات
تحقیق مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و بازاریابی رابطه مند
- تعریف مشتری ,انواع مشتری ,انواع مشتری از جنبه میزان رضایت
- دانلود تحقیق با موضوع مشتری و نحوه برخورد و راضی کردن مشتری و بازاریابی رابطه مند، در قالب doc و در 75 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه تعریف مشتری مشتری کیست ؟ د
پرسشنامه بررسی ارتباط میان مولفه های مدیریت دانش با نوآوری سازمان
- پرسشنامه نوآوری سازمانی,پرسشنامه رابطه ی مدیریت دانش با نوآوری سازمانی,پرسشنامه مدیریت دانش,دانلود پرسشنامه استاندارد مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت دانش مشتری
- هدف از این در سازمان تامین اجتماعی استان گیلان می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات11حجم0/44 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشن
پاورپوینت مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط
- مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار و موفقیت ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفتار و موفقیت ار,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 45 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: مدیریت رفتار امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته ش
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- مدیریت , مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار, موفقیت و ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفت,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 8 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از پاورپوینت :امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است كه در مديري
پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط
- مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت در مورد مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, تحقیق مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت درباره مدیریت رفتار موفقیت و ارتباط, پاورپوینت راجع به مدیریت رفتار موفقیت و ار,,,
- دانلود ، با فرمت ppt و در 8 اسلاید قابل ویرایش بخشی از پاورپوینت :مدیریت رفتار امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است
دانلود پاورپوینت عنوان مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت مدیریت رفتار,پاورپوینت گام های مدیریت رفتار,پاورپوینت مدیریت ارتباط
- مشخصات فایل تعداد صفحات8حجم250/465 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود پاورپوینت عنوان مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط جهت رشته مدیریت در 8 اسلاید و ب
پاورپوینت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت کاربرد رفتار سازمانی در سازمانها,پاورپوینت مدیریت رفتار فردی,پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی
- دانلود جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم321/465 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته مدیریت در ق
پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط
- دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط,پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط وانواع آن,تحقیق درمورد پاورپوینت مدیریت رفتار،موفقیت و ارتباط
- مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم276/261 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpptx توضیحات کامل دانلود جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و
پاورپوينت مدیریت رفتار ، موفقیت و ارتباط
- پاورپوينت مدیریت رفتار,پاورپوينت موفقیت و ارتباط,پاورپوينت در مورد موفقیت و ارتباط,پاورپوينت در مورد مدیریت رفتار,پاورپوينت در باره مدیریت رفتار,پاورپوينت در باره موفقیت و ارتباط
- دانلود مشخصات فایل تعداد صفحات45حجم316/266 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود جهت رشته مديريت قالب 45 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با ق
دانلود فایل پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط
- پاورپوینت مدیریت,دانلود پاورپوینت,اسلایدر پاورپوینت,پاورپوینت آماده,پاورپوینت مدیریت رفتار,پاورپوینت مدیریت رفتار موفقیت ارتباط
- این پاورپوینت در 45 اسلاید زیبا آماده دانلود میباشد دز زیر نمونه ای از اسلایدها را باز نویسی میکنیم امروزه تأكید بر مهارت های انسانی از اولویتهای ویژهای برخوردا
بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن
- دولت الکترونیک,فناوری اطلاعات,پیدایش دولت الکترونیک,موانع اجرای دولت الکترونیک,عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک,بررسی پیدایش و عوامل موثر بر اجرای موفق دولت الکترونیک و موانع اجرای آن,دانلود پایان نامه مدیریت,دانلود پایان نامه رشته مدیریت
- مشخصات فایل تعداد صفحات156حجم0/379 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پایان نامه رشته مدیریت مقدمه رسوخ و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات در همه زمی
بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری
- عملیات پیمانكاری,مدیریت HSE,پیمانکاران
- مقدمه تجربه سالیان دراز مدیران اجرایی كشور حكایت از آن دارد كه در اجرای عملیات عظیم پیمانكاری مهمترین عاملی كه می تواند به انتقال و ارتقاء فن آوری ملی منجر شود
تحقیق درباره بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف
- تحقیق درباره بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری
- توضیحات: تحقیق با موضوع بررسی اجرای موضوعات HSE در اجرای پروژه های مختلف و عملیات عظیم پیمانكاری در قالب Word ،تعداد صفحات 126 قابل ویرایش. بخشی از متن : مقدمه
بررسی و اولویت بندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه
- مقاله مدیریت دانش,مقاله استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,مقاله عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در کتابخانه,پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه,مدیریت دانش در کتابخانه,عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه
- با توجه به اهمیت اجرای برنامه های مدیریت دانش در کتابخانه ها، هدف مقاله حاضر، تعیین وضعیت و اولویتبندی عوامل موفقیت مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاه فردوسی و
بررسی عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی
- موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش در جهاد کشاورزی,مدل مفهومی هونگ و همکاران
- پژوهش حاضر سعی دارد تا میزان تأثیرگذاری عوامل حیاتی را در پیاده سازی مدیریت دانش سازمان جهاد کشاورزی بر طبق مدل مفهومی هونگ و همکارانش بررسی نماید مشخصات فایل ت
شناسایی و بررسی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانش در صنعت هوانوردی
- موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش,استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل كلیدی اجرای موفق مدیریت دانش,عوامل موثر استقرار موفقیت آمیز مدیریت دانش,عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی مدیریت دانش
- این تحقیق به شناشایی و بررسی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار مدیریت دانش در صنعت هوانوردی میپردازد مشخصات فایل تعداد صفحات18حجم0/469 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf ت
پرسشنامه بررسی تاثیر قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان
- پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت دانش بازاریابی,پرسشنامه قابلیت های مدیریت دانش بازاریابی,پرسشنامه عملکرد سازمان,پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات5حجم0/11 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت دانش با فرآیند کارآفرینی سازمانی
- پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه نیومن و کنراد,پرسشنامه کارآفرینی سازمانی,پرسشنامه آنتونیک و هیستریچ,پرسشنامه مدیریت دانش نیومن و کنراد,پرسشنامه کارآفرینی سازمانی آنتونیک و هیستریچ,پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی
- هدف از این پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر کارآفرینی سازمانی در شرکت ایران خودرو می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات11حجم207/801 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات ک
پرسشنامه بررسی تاثیر فرایندهای مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی
- پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه یادگیری الکترونیکی,پرسشنامه فرآیندهای مدیریت دانش,پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان بازرسی,استقرار مدیریت دانش در سازمان بازرسی,پرسشنامه تاثیر مدیریت دانش بر یادگیری الکترونیکی,پرسشنامه رابطه مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی
- هدف از این در سازمان بازرسی کل کشور می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات14حجم0/153 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی ارشد م