تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است مشخصاتتاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری|42074976|sarzamindoost|مدیریت دانش ,مدیریت ارتباط با مشتری,موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,عوامل موفقیت در پیاده سازی CRM,عوامل کلیدی موفقیت در مدیریت ارتباط با مشتری,پیاده سازی موفق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی,تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
با ما همراه باشید با موضوع تاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری

پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است


مشخصات فایل
تعداد صفحات19حجم0/642 کیلوبایت فرمت فایل اصلیpdf
توضیحات کامل
دانلود مقاله مدیریتتاثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی بانک ملی ایران چکیدهپژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران به تعداد 5480 نفر بوده است، که تعداد 336 نفر به طور تصادفی ساده و با استفاده از جدول مورگان انتخاب شده اند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه بوده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزارهای SPSS و LISREL انجام شده است. بررسی نتایج نشان داد که متغیرهای تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتری، اکتساب دانش، انتشار دانش و مشتری محوری بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارا می باشد. همچنین متغیرهای تجارب مدیریت ارتباط با مشتری و متغیرهای سازمانی بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری دارای تاثیر معناداری می باشند. کلیدواژه هابانکمدیریت دانشعوامل سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری




"