پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمهپروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران|42075282|sarzamindoost|استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,پایان نامه با موضوع مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال مدیریت دانش doc,پروپوزال درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال crm
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
مشخصات فایل
تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست (غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل اول:کلیات پژوهش 61-1- مقدمه 71-2- تشریح و بیان مساله 71-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 101-5- سوالات تحقیق 111-6- فرضیات تحقیق 121-7- - ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 131-7-1- تعریف مدیریت دانش: 131-7-4- تعریف تکنولوژی CRM: 161-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 171-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 191-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19شکل(1-1) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 201-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20 3-2- نوع پژوهش 1533-3- جامعه آماری 1543-4- نمونه آماری 1553-5- روش جمع آوری اطلاعات 1573-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 1593-7- روایی و پایایی 1593-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 1613-7-2- تعیین روایی ( اعتبار) ابزار تحقیق 1633-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 1653-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165 فهرست منابع 199
"
با ما همراه باشید با موضوع پروپوزال بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
هدف از این می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست (غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل اول:کلیات پژوهش 61-1- مقدمه 71-2- تشریح و بیان مساله 71-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق 101-5- سوالات تحقیق 111-6- فرضیات تحقیق 121-7- - ابعاد مسئله و مدل تحلیلی تحقیق 131-7-1- تعریف مدیریت دانش: 131-7-4- تعریف تکنولوژی CRM: 161-7-5- تعریف عوامل سازمانی : 171-7-6- تعریف مدیریت ارتباط با مشتری: 18مینگ و چن (2002) فعالیت های CRM را به سه دسته اصلی تقسیم میکند: 191-7-7- مدل تحلیلی تحقیق: 19شکل(1-1) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدو- مورنو، پادیلا- ملندز،2011) 201-9- تعریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش 20 3-2- نوع پژوهش 1533-3- جامعه آماری 1543-4- نمونه آماری 1553-5- روش جمع آوری اطلاعات 1573-6- ابزارهای جمع آوری داده ها 157جدول 3-1 امتیاز بندی سوالها 159جدول (3-2) : شرح سؤالات پرسشنامه 1593-7- روایی و پایایی 1593-7-1- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه 159جدول(3-3) : مقدار آلفای کرونباخ 1613-7-2- تعیین روایی ( اعتبار) ابزار تحقیق 1633-7-3- تعیین اعتبارعاملی پرسشنامه 164جدول (3-4) : نتایج حاصل از بررسی کفایت داده کایزر (KMO) 1653-8- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات 165 فهرست منابع 199
"
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
- شاخص ارزیابی عملکرد بانک,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی,پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی ahp،bsc و topsis
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی دادهها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع
تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد
- کیفیت خدمات,اعتماد مشتری,شرایط عاطفی کارکنان,دانلود مقاله تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق رشته اقتصاد
- هدف همه مؤسسات خدماتی از جمله بانک ها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت به مشتریان است از آنجا که سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و به ویژه بانک ها درمحیطی با مح
مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
- مبانی نظری ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,مبانی نظری ارزیابی عملکرد,پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد,
- هدف از این مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات73حجم210
ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات181حجم28
مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با DEA,مبانی نظری ارزیابی عملکرد,پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد,
- هدف از این مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات65حجم185/276 ک
ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات157حجم328/632
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC
- ارزيابي عملکرد,ارزيابي عملکرد بانک,ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر,ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن,ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس,مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر,رتبه بندي و ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر
- هدف از این مقاله رتبه بندي و ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر با رويکرد کارت امتيازي متوازن با استفاده از مدل تاپسيس می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات29حجم574/428 کیلو
ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان
- هدف از این پایان نامه شهر تهران با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات120حجم214/28 کیلوبایت فرمت فایل اصلی
مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با DEA,مبانی نظری ارزیابی عملکرد,پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد,
- هدف از این مبانی نظری ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات65حجم185/302 ک
ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات157حجم328/657
پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران
- پایان نامه پولشویی,پولشویی در صنعت بانکی,پایان نامه مبارزه با پولشویی,کشف پولشویی با داده کاوی,طراحی الگویی براي تقلبات مالی,کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی,کشف جرایم پولشویی در صنعت بانکداری,پایان نامه مبارزه با پولشویی در بانک
- هدف از این پایان نامه برای شناسایی جرایم پولشویی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات155حجم1759/90 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این پایان نامه در مورد پو
مبانی نظری پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران
- مبانی نظری پولشویی,پولشویی در صنعت بانکی,مبانی نظری مبارزه با پولشویی,کشف پولشویی با داده کاوی,طراحی الگویی براي تقلبات مالی,کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی,کشف جرایم پولشویی در صنعت بانکداری,مبانی نظری مبارزه با پولشویی در بانک
- هدف از این برای شناسایی جرایم پولشویی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات90حجم267/349 کیلوبایت فرمت فایل اصلیفرمت توضیحات کامل پولشویی فرآیندی است که طی آن افراد مت
ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک ملت با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت شهر تهران با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات120حجم21
پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی
- پرسشنامه مدل منابع و مصارف,پرسشنامه تعیین وضعیت منابع,پرسشنامه تعیین وضعیت مصارف,پرسشنامه استفاده ازمدل منابع و مصارف
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/15 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
مقاله ارزیابی كارایی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان با رویکرد تحلیل پوششی داده های فازی
- کارایی شعب بانک کشاورزی,ارزیابی کارایی شعب بانک کشاورزی,بانک کشاورزی اصفهان
- -مقدمه : هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت فعالیتهای زیر مجموعه های خود ، به یك نظام ارزشیابی ، جهت سنجش این مطلوبیت احتیاج دارد. بانك كشاورزی نیز به عن
گزارش كارآموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات
- گزارش کاراموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,کاراموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,کارورزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,دانلود گزارش کارآموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,عملیات بانکی شعب بانک صادرات,عملیات بانکی, شعب بانک, صادرات
- در 64 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مقدمه .........................................................................................................................
مبانی نظری شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
- استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش,دانلود مبانی نظری مدیریت دانش,مبانی نظری مدیریت دانش doc,مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری crm
- هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارش
پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
- پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک,پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹),پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
- هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات9حجم0/62 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی
پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پایان نامه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پریزوال مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,ادبیات نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,مبانی نظری ,,,
- توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 48 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه: امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از ط
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری,پیشینه تحقیق,مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- جزئیات: توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات
تحقیق میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران
- ارتباطات انسانی کارکنان,تحقیق ارتباطات انسانی کارکنان,مقاله ارتباطات انسانی کارکنان,پایان نامه ارتباطات انسانی کارکنان,میزان رضایتمندی کارفرما,تحقیق میزان رضایتمندی کارفرما,مقاله میزان رضایتمندی کارفرما,پایان نامه میزان رضایتمندی کارفرما
- دانلود تحقیق با موضوع میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران، در قالب word و در 248 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیده فصل ا
پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع
- پرسشنامه بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری,پرسشنامه خلق رضایت و اعتماد مشتریان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان
- موفقیت پروژه,مدیریت پروژه,فن آوری اطلاعات,سیستم های اطلاعاتی,بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان,عوامل موفقیت و شکست فناوری اطلاعات در سازمانها,عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها
- هدف از این مقاله می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات37حجم0/51 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت مقدمه: امروزه گسترش فعالیتهای بازرگان
بررسی ارتباط طولی دروس عربی در دوره های تحصیلی دبیرستان و تأثیر آن در موفقیت دانش آموزان
- دروس عربی در دوره های تحصیلی دبیرستان,ارتباط طولی دروس عربی,دروس عربی و تاثیر آن بر موفیت دانش آموزان
- 1- مقدمه 1 2- هدفهای آموزشی از ارائه مطالب آموزش از طرف وزارت آموزش و پرورش 2 3- پاسخ به اهداف آموزشی مطرح شده 2 4- ارائه راه كارهای عملی در جهت پیشرفت علمی دان
بررسى تأثير اقليم بر شكل گيرى مساجد مناطق گرم و خشك (مطالعه موردى مساجد بافت قديم شهر كاشان ، واقع در شمال استان اصفهان)
- مقاله,پژوهش,تحقیق,علوم انسانی,راهنمای علمی پژوهشی
- این پژوهش بر اساس کتاب راهنمای علمی پژوهشی نوشته شده و تمام ساختار های پژوهشی را بطور کامل رعایت کرده است. شما می توانید بعد از خرید، فایل را به صورت فرمت ورد د
پاورپوینت مطالعه و پژوهش منابع آب و مدیریت آن در منطقه پاسارگاد در دوره هخامنشی
- منابع آب و مدیریت آن در منطقه پاسارگاد پاسارگاد سد ها و کانال های پاسارگاد
- پاورپوینت مطالعه و پژوهش منابع آب و مدیریت آن در منطقه پاسارگاد دردوره هخامنشی در 160 اسلاید در فاصله حدود 22كیلومتریشمال شرقپاسارگاد درابتدای تنگه ایكه به تنگ
پروپوزال ارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام
- مطالبات معوق,مطالبات معوق بانک,مطالبات معوق بانک ملی,مدیریت ریسک اعتباری,رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک,اعتبارسنجی مشتریان بانک,ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق,پروپوزال ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق
- هدف از این پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت مالیارزیابی ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملی ایلام می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات40حجم0/
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی,ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی,,
- هدف از این استان گیلان با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات54حجم100/525 کیلوبایت فرمت فای
پروپوزال ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد صنعت بیمه
- هدف از این پروپوزال ارزیابی و سنجش کارآیی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات56
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان با تحلیل پوششی داده ها
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی,ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعدا
پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS
- پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان,پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis,پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه,شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها,ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن,ارزیابی عملکرد بیمه با استفاده از روش تلفیقی
- هدف از این بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات84حجم181/189 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کار
پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی,ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با DEA,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد سازمان تامین اجتماعی
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعدا
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,ارزیابی عملکرد صنعت بیمه
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بیمه ایران با روش تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات56حجم281/478 ک
پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه
- پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان,پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis,پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه,شاخص های ارزیابی عملکرد سازمان ها,ارزیابی عملکرد با استفاده از کارت امتیازی متوازن,ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه
- هدف از این پروپوزال رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین بر اساس مدل ارزیابی عملکرد متوازن (BSC) با استفاده از تکنیک TOPSIS بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد مشخ
پاورپوینت بررسی باغ تاريخی پاسارگاد
- پاورپوینت درباره باغ پاسارگاد,دانلود پاورپوینت درباره باغ پاسارگاد,پاورپوینت باغ پاسارگاد
- دانلود پاورپوينت بررسی باغ تاريخی پاسارگاد مشخصات فایل تعداد صفحات16حجم1322/344 کیلوبایت فرمت فایل اصلیppt توضیحات کامل دانلود پاورپوينت بررسی باغ تاريخی پاسارگ
پاورپوینت بررسی مجموعه پاسارگاد - معماری اسلامی
- پاورپوینت مجموعه پاسارگاد,مجموعه پاسارگاد,پاسارگاد,دانلود پاورپوینت برای درس معماری اسلامی,دانلود پاورپوینت پاسارگاد,تحقیق درمورد مجموعه پاسارگاد
- پروژه ی معرفی و توضیحاتی درمورد مجموعه پاسارگاد در36 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش برای درس معماری اسلامی پاورپوینت مجموعه پاسارگاد مجموعه میراث جهانی پاسارگاد م
پروپوزال بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و ابعاد آن با مدیریت دانش در بانک
- پروپوزال سرمایه اجتماعی,پروپوزال مدیریت دانش,استقرار مدیریت دانش در بانک,تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,رابطه سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش,سنجش تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش,پروپوزال تاثیر سرمایه اجتماعی بر مدیریت دانش در بانک
- هدف از این های شعب استان گیلان می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات47حجم0/237 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته م
پروپوزال پایان نامه مدیریت دانش مشتری
- پروپوزال مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,نمونه پروپوزال مدیریت دانش,دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال در مورد مديريت دانش,پروپوزال مدیریت دانش مشتری,دانلود پروپوزال مدیریت دانش مشتری,پروپوزال در مورد مدیریت دانش مشتری,
- پایان نامه ارشد مدیریت دانش مشتری با موضوع مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های داده کاوی عنوان شده است. مشخصات فایل تعداد صفحات52حجم138
پروپوزال ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری
- رضایت شغلی,رضایت مشتریان,رضایت شغلی کارکنان بیمه,رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه,رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان,ارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری,پروپوزال ارتباط رضایت شغلی کارمندان با رضایت مشتری,دانلود نمونه پروپوزال رشته بیمه
- در دانلود پروپوزال کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی به بررسیارتباط رضایت شغلی کارمندان شرکت بیمه با رضایت مشتری می پردازیم مشخصات فایل تعداد صفحات41حجم0/224 ک
پروپوزال و طرح تفصیلی بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن
- پروپوزال مدیریت دانش,سبک رهبری توانمندساز,سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش,پیاده سازی موفق مدیریت دانش,رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری,تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش,پروپوزال سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان,پروپوزال رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری
- هدف از این پروپوزال بررسی مولفه های مدیریت دانش در سازمان و اثر سبک رهبری بر اقدامات آن در صندوق ضمانت صادرات ایران بر اساس مدل باس مورد بررسی قرار می گیرد مشخص
قدو سوم موفقیت در فوتبال ایران و جهان(نقش والدین در موفقیت)
- پاورپوینت , موفقیت , فوتبال ایران , تندرستی , مشاوره فوتبال , موفقیت در فوتبال ایران , پول , ثروت , فوتبالیست , ورزش , کرونا , علی کریمی , فرهاد مجید
- بررسی نقش والدین و کمک به والدین برای حمایت بهتر از بازیکنان در همه سطوح... فایلی آماده جهت ارتقاء اطلاعات پاورپینت با طراحی حرفه ای و بیش از 25 اسلاید مختلف...
کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در 90روز نخست
- کتاب رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای
- کتاب (رموز موفقیت در بازاریابی شبکه ای موفقیت یا شکست در 90 روز نخست) در(130 صفحه) تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و به