مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
هدف از این می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقمبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران|42075283|sarzamindoost|استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,مبانی نظری با موضوع مدیریت دانش,دانلود مبانی نظری مدیریت دانش,مبانی نظری مدیریت دانش doc,مبانی نظری درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری crm
با ما همراه باشید با موضوع مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
مشخصات فایل
تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 222-1- مقدمه 232-2- تعاریف و مبانی نظری مدیریت دانش 252-2-1- تعریف دانش 26شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 332-2-3- انواع دانش 332-2-4- چرخه دانش 37شکل(2-3) – چرخه دانش 382-2-5- تعریف مدیریت دانش: 382-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 432-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل مدیریت دانش 44جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 452-2-7-1- پردازش دانش 472-2-7-2- انتقال دانش 482-2-8- تسهیم دانش 49ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 562-2-9- اصول مدیریت دانش 562-2-10- مزایای مدیریت دانش 572-2-11- مدل های مدیریت دانش 592-2-11-1- مدل هیکس 59شکل (2-5) - مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 712-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 732-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 752-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 772-2-15-2- عوامل سازمانی 782-3- مدیریت ارتباط با مشتری 802-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 842-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 862-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 872-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 902-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 902-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 932-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 942-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 982-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 1002-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 1012-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 1032-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 1052-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 1052-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 1062-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 1092-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1102-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 1152-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1182-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 1182-3-19- مدل های CRM 119جدول(2-8 )- مدل های CRM 1212-4-1- مدیریت منابع انسانی 1222-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 1262-4-3- ساختار سازمانی 1272-4-3-1- ساختار نظری 128الف - ساختار مكانیكی 129ب - ساختار ارگانیكی 1292-4-3-2- ساختار عملی 129ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129ب - ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 1342-5- چهارچوب نظری 136شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 1412-6- پیشینه تحقیق 1412-6-1- پژوهش های خارجی 141جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 1442-6-2- پژوهش های داخلی 145 فهرست منابع
"
با ما همراه باشید با موضوع مبانی نظری بررسی اثر مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران
هدف از این می باشد
مشخصات فایل
تعداد صفحات137حجم0/693 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی مقدمه عصر امروز، عصر سازمانهای مبتنی بر دانش است. مدیریت دانش در راستای دستیابی به منابع نوین دانشی، تئوری های نوینی همچون مدیریت دانش جامعه گرا که هدف آن دستیابی به منابع عظیم دانش مشتریان است را مورد توجه جدی قرار داده است (رتنا و تی ان جی ،2011). در سال های اخیر، موضوع مدیریت دانش بسیار مورد توجه قرار گرفته و مدیریت دانش، فرصتی را برای سازمان ها فراهم می آورد که با احتمال بیشتری قادر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار بوده و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند. مدیریت دانش در ارتباط با بدست آوردن، اشتراک گذاری و بسط دانش مشتریان و با هدف سودرسانی مشترک بین مشتریان و سازمان می باشد. در ادامه به بررسی وضعیت کنونی مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش در شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به بررسی نقش و اثر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری اشاره شده و با توجه به نظر سنجی انجام شده در میان مدیران و معاونین و کارشناسان (خبرگان) شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران به تحلیل میزان تاثیر عوامل مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته می شود. کلمات کلیدی:مدیریت دانششعب بانک پاسارگادمدیریت ارتباط با مشتری بیان مساله در چند سال گذشته به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی اجتماعی و دولتی بودن نظام بانکی و مهمتر از همه میزان فزونی تقاضا بر عرضه، بانک های کشور متاسفانه مشتری مداری و ارکان آن را مورد بی توجهی قرار داده اند و نتوانسته اند به نحو احسن از بازاریابی نوین استفاده کنند. مردم به علت عدم توجه و بها ندادن به نیازها و خواسته هایشان و ارائه خدمات یکسان و مشابه توسط تمامی شعب بانک های کشور هیچگونه انگیزه ای برای مراجعه به شعب بانک ها نداشته اند. بانک ها باید پیشاپیش به تجهیز نمودن خود -شناسایی نیازها - توقعات مشتریان و همچنین توجه به وضعیت بازار اهمیت قائل شوند زیرا هر بانکی بتواند زودتر از رقبا این نیازها را شناسایی و برآورده کند در میدان رقابت پیروز خواهد بود. برای بانک ها ضروری است که مشتریان را به خوبی بشناسند و یک رابطه قوی و مورد اعتماد بین موسسه و مشتریانش ایجاد کنند (تیلور و استنلی،1999). مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش ابزارهای استراتژیک کلیدی برای همه سازمانها به شمار می روند بخصوص در محیط رقابتی امروز، همچنین مدیریت دانش یک موضوع مهم برای پیاده سازی و اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری از مباحثی است که امروزه سازمانها را به دوباره اندیشی در راهکارهای برقراری ارتباط با دامنه وسیع مشتریان و تسخیر این دانش گسترده برانگیخته است اما به جرات می توان به این نکته اشاره کرد که برقراری ارتباط موثر با مشتریان بدون بکارگیری مدیریت دانش امکان پذیر نیست(غلامیان و همکاران،1385). مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری هایی گفته می شود که در شرکت ها و سازمان ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بکار می رود. هدف از مدیریت ارتباط با مشتری درک پیش بینی و مدیریت نیازهای مشتریان موجود است و تکنیکی است که یک سازمان قصد دارد به کمک آن سرمایه گذاری اش را پیرامون رفتارهای مشتری مدیریت کند. در محیط رقابتی امروز استفاده از تکنیک مدیریت ارتباط با مشتری در بانکداری برای کسب مشتری و حفظ مشتریان موجود اهمیت پیدا کرده است(سلامی،2008). اصول مدیریت ارتباط با مشتری چگونگی ایجاد موفق یک سیستم و اجرای آن را برای ارتباط با مشتریان بیان می کند از شروع و اجرای اولیه یک چنین سیستمی، نگهداری آن در زمان های مختلف. سازمان ها با استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری می توانند چرخه ی فروش را کوتاهتر، وفاداری مشتری را بیشتر و ایجاد روابط نزدیکتر و درآمد بیشتر نمایند، با کمک آن می توان مشتریان موجود را حفظ و مشتریان جدید را جذب نمود. مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بازرگانی که هدف آن ایجاد و توسعه روابط ارزشمند با مشتری بر اساس دانش است. مدیریت دانش فرآیند توزیع و پخش دانسته های فردی و سازمانی در کل سازمان است که منجر به افزایش بازده و عملکرد کل سازمان می شود(بوکمن ،1998).ابزارهای مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی موفقیت شامل کسب و کاربرد مدیریت دانش، انتشار دانش می باشند و همچنین عوامل دیگری همچون عوامل سازمانی، مشتری گرایی، تکنولوژی ارتباط با مشتری می توانند اثرات مستقیم یا غیر مستقیم روی موفقیت CRM داشته باشند. یک اثر غیر مستقیم یک تاثیر در موفقیت CRM است که نه بطور مستقیم بلکه از طریق دیگر عوامل در نظر گرفته شده است(روه و همکاران ،2005؛ اید ،2007؛ چن و چینگ ،2004).با توجه به مطالب مطرح شده تحقیق حاضر بطور کاربردی به بررسی اثرگذاری و نقش قابلیت مدیریت دانش، متغیرهای سازمانی، تکنولوژی CRM، مشتری گرایی در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری خواهد پرداخت و بدنبال پاسخ به سئوالاتی مانند "اثر مدیریت دانش به عنوان عامل اصلی بر موفقیت کاربرد (اجرا) مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟ آیا عوامل وابسته دیگری هم وجود دارند؟ نقش آن ها در موفقیت ارتباط با مشتری چیست؟" خواهد بود. فهرست مطالب فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 222-1- مقدمه 232-2- تعاریف و مبانی نظری مدیریت دانش 252-2-1- تعریف دانش 26شکل (2- 1): زنجیره داده تا خرد (حسن زاده،1386) 32شکل (2-2): تبدیل داده به دانش (رادینگ،1382) 332-2-3- انواع دانش 332-2-4- چرخه دانش 37شکل(2-3) – چرخه دانش 382-2-5- تعریف مدیریت دانش: 382-2-6- تاریخچه مدیریت دانش 42جدول (2-1)- تاریخچه مدیریت دانش 432-2-7- فرآیند مدیریت دانش و مراحل مدیریت دانش 44جدول (2-2)- مراحل مدیریت دانش از دیدگاه کارایانیس 452-2-7-1- پردازش دانش 472-2-7-2- انتقال دانش 482-2-8- تسهیم دانش 49ماناسکو(2000) چهار مرحله را برای مدیریت دانش شناسایی کرده است: 52شکل (2-4)- سیستم مدیریت دانش و مولفه های به هم پیوسته آن 562-2-9- اصول مدیریت دانش 562-2-10- مزایای مدیریت دانش 572-2-11- مدل های مدیریت دانش 592-2-11-1- مدل هیکس 59شکل (2-5) - مدل هفت سی (خوانساری،1384) 61شکل(2-8) : مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش (پرابست و همکاران،2002). 67جدول 2-3- مراحل و ابزار مدل پایه های ساختمان مدیریت دانش 69جدول (2-4)- مروری بر مدل های اصلی مدیریت دانش (افرازه،1384) 712-2-12- مبانی زیر ساخت مدیریت دانش 72شکل 2-9 : مبانی زیرساخت مدیریت دانش (سیوان،2000). 732-2-13- ضرورت و اهمیت مدیریت دانش در سازمان ها 752-2-15- موانع استقرار مدیریت دانش در سازمانها 772-2-15-2- عوامل سازمانی 782-3- مدیریت ارتباط با مشتری 802-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 81جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 842-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 862-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 872-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 902-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 902-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 92جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 932-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 942-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 95جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 982-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 1002-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 1012-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 1032-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 1052-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 1052-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 1062-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 1092-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1102-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 113شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 1152-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 116شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 1182-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 1182-3-19- مدل های CRM 119جدول(2-8 )- مدل های CRM 1212-4-1- مدیریت منابع انسانی 1222-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 1262-4-3- ساختار سازمانی 1272-4-3-1- ساختار نظری 128الف - ساختار مكانیكی 129ب - ساختار ارگانیكی 1292-4-3-2- ساختار عملی 129ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 129ب - ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 131جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 1342-5- چهارچوب نظری 136شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 1412-6- پیشینه تحقیق 1412-6-1- پژوهش های خارجی 141جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 1442-6-2- پژوهش های داخلی 145 فهرست منابع
"
گزارش کارآموزی حسابداری (عمليات بانکی شعب بانک صادرات)
- گزارش کارآموزی حسابداری بانك صادرات,دانلود گزارش کارآموزی حسابداری,گزارش کارآموزی حسابداری,تحقیق کارآموزی,حسابداری در بانک صادرات,کارآموزی در بانک,دانلود گزارش کارآموزی بانک صادرات,کارآموزی بانک صادرات
- مقدمه: اقتصاد کنونی جهان اقتصاد پولی است . اغلب معاملات و مبادلات با پول صورت می پذيرد . پول در فعاليتهای اقتصادی نقش بسيار تعين کننده ای دارد .بدون استفاده از
پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت
- پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد, پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت,شاخص ارزیابی عملکرد بانک,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک
- هدف از این پروپوزال ارزیابی و مقایسه عملکرد شعب بانک تجارت با تلفیق تکنیک تحلیل پوششی دادهها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک تجارت
- شاخص ارزیابی عملکرد بانک,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی,پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی ahp،bsc و topsis
- هدف از این پایان نامه ارزیابی و مقایسه عملکرد شعب بانک تجارت با تلفیق تکنیک تحلیل پوششی دادهها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و با منابع جدید
پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
- پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد, پروپوزال رتبه بندی شعب بانک تجارت,شاخص ارزیابی عملکرد بانک,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی دادهها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع و
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
- شاخص ارزیابی عملکرد بانک,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی,پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش ترکیبی ahp،bsc و topsis
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک تجارت استان تهران با رویکرد تلفیقی تکنیک تحلیل پوششی دادهها DEA و کارت امتیازی متوازن BSC بصورت کامل و جامع
تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد
- کیفیت خدمات,اعتماد مشتری,شرایط عاطفی کارکنان,دانلود مقاله تاثیرکیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان براعتماد مشتریان شعب بانک ملت درشهر مشهد,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش,فروش فایل,fileina,فروشگاه ساز فایل,فروشگاه فایل,خرید مقاله و تحقیق رشته اقتصاد
- هدف همه مؤسسات خدماتی از جمله بانک ها ارائه خدمات مناسب و مورد رضایت به مشتریان است از آنجا که سازمان های ارائه دهنده خدمات مالی و به ویژه بانک ها درمحیطی با مح
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
- پروپوزال ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد,
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات39حجم79/72
ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات181حجم28
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد,
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات38حجم117/653 کیل
ارزیابی عملکرد شعب بانک با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات157حجم328/632
ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با تکنیک تلفیقی TOPSIS-BSC
- ارزيابي عملکرد,ارزيابي عملکرد بانک,ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر,ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با کارت امتيازي متوازن,ارزيابي عملکرد صنعت بانکداري با تاپسيس,مقاله ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر,رتبه بندي و ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر
- هدف از این مقاله رتبه بندي و ارزيابي عملکرد شعب بانک شهر با رويکرد کارت امتيازي متوازن با استفاده از مدل تاپسيس می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات29حجم574/428 کیلو
ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان
- هدف از این پایان نامه شهر تهران با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات120حجم214/28 کیلوبایت فرمت فایل اصلی
پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پروپوزال ارزیابی عملکرد,نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد
- هدف از این پروپوزال ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات38حجم117/678 کیل
ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک کشاورزی با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات157حجم328/657
پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران
- پایان نامه پولشویی,پولشویی در صنعت بانکی,پایان نامه مبارزه با پولشویی,کشف پولشویی با داده کاوی,طراحی الگویی براي تقلبات مالی,کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی,کشف جرایم پولشویی در صنعت بانکداری,پایان نامه مبارزه با پولشویی در بانک
- هدف از این پایان نامه برای شناسایی جرایم پولشویی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات155حجم1759/90 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل این پایان نامه در مورد پو
پروپوزال پیاده سازی طرح ضد پولشویی در شعب بانک ایران
- پروپوزال پولشویی,پولشویی در صنعت بانکی,پروپوزال مبارزه با پولشویی,کشف پولشویی با داده کاوی,طراحی الگویی براي تقلبات مالی,کاربرد داده کاوی در کشف تقلبات مالی,کشف جرایم پولشویی در صنعت بانکداری
- هدف از این برای شناسایی جرایم پولشویی می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات56حجم213/857 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdocx توضیحات کامل نمونه پروپوزال در مورد پولشویی و با ع
ارزیابی عملکرد شعب منتخب بانک ملت با DEA
- ارزیابی عملکرد با DEA,ارزیابی عملکرد در بانک,ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها,شاخص های ارزیابی عملکرد بانکها,شاخص های ارزیابی عملکرد شعب بانک,ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی داده ها,ارزیابی عملکرد بانک با DEA,پایان نامه ارزیابی عملکرد بانکها,پایان نامه ارزیابی عملکرد,پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان
- هدف از این پایان نامه ارزیابی عملکرد شعب بانک ملت شهر تهران با تحلیل پوششی داده ها DEA بصورت کامل و جامع و با منابع جدید می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات120حجم21
پرسشنامه تعیین وضعیت استفاده ازمدل منابع و مصارف در شعب بانک کشاورزی
- پرسشنامه مدل منابع و مصارف,پرسشنامه تعیین وضعیت منابع,پرسشنامه تعیین وضعیت مصارف,پرسشنامه استفاده ازمدل منابع و مصارف
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات6حجم0/15 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
مقاله ارزیابی كارایی شعب بانک کشاورزی استان اصفهان با رویکرد تحلیل پوششی داده های فازی
- کارایی شعب بانک کشاورزی,ارزیابی کارایی شعب بانک کشاورزی,بانک کشاورزی اصفهان
- -مقدمه : هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت فعالیتهای زیر مجموعه های خود ، به یك نظام ارزشیابی ، جهت سنجش این مطلوبیت احتیاج دارد. بانك كشاورزی نیز به عن
گزارش كارآموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات
- گزارش کاراموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,کاراموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,کارورزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,دانلود گزارش کارآموزی عملیات بانکی شعب بانک صادرات,عملیات بانکی شعب بانک صادرات,عملیات بانکی, شعب بانک, صادرات
- در 64 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مقدمه .........................................................................................................................
پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
- استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان,پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش,پایان نامه با موضوع مدیریت دانش,دانلود پروپوزال مدیریت دانش,پروپوزال مدیریت دانش doc,پروپوزال درباره مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پروپوزال crm
- هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات43حجم0/191 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناس
پرسشنامه شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش
- پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک,پرسشنامه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری کلانتری (۱۳۸۹),پرسشنامه موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه مدیریت دانش,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری,پرسشنامه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
- هدف از این شعب بانک پاسارگاد شمال شهر تهران می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات9حجم0/62 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه کارشناسی
پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری
- پژوهش مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پیشینه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پایان نامه مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,پریزوال مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,ادبیات نظری مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری,,مبانی نظری ,,,
- توضیحات: دانلود پژوهش با موضوع مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری، در قالب doc و در 48 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن: مقدمه: امروزه اقتصاد میتنی بر دانش از ط
دانلود چارچوب و مبانی نظری ارتباط با مشتری و مدل نظری اجزای آن با فرمت word
- مبانی نظری ارتباط,ادبیات نظری ارتباط,چارچوب نظری ارتباط,فصل دوم پایان نامه ارتباط,خرید مبانی نظری ارتباط
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری و مدل نظری اجزای آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات25حجم235/29 کیلوبایت فرمت فایل اصلی
تحقیق میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران
- ارتباطات انسانی کارکنان,تحقیق ارتباطات انسانی کارکنان,مقاله ارتباطات انسانی کارکنان,پایان نامه ارتباطات انسانی کارکنان,میزان رضایتمندی کارفرما,تحقیق میزان رضایتمندی کارفرما,مقاله میزان رضایتمندی کارفرما,پایان نامه میزان رضایتمندی کارفرما
- دانلود تحقیق با موضوع میزان رضایت مندی کارفرمایان از ارتباطات انسانی کارکنان شعب تأمین اجتماعی تهران، در قالب word و در 248 صفحه، قابل ویرایش، شامل: چکیده فصل ا
پرسشنامه اثر بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری در خلق رضایت و اعتماد مشتریان ارزنده بانکداری جامع
- پرسشنامه بهبود روابط مدیر ارتباط با مشتری,پرسشنامه خلق رضایت و اعتماد مشتریان
- دانلود بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد مشخصات فایل تعداد صفحات2حجم0/10 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود پرسشنامه پایان نامه رشت
بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان
- موفقیت پروژه,مدیریت پروژه,فن آوری اطلاعات,سیستم های اطلاعاتی,بررسی عوامل موفقیت و عدم موفقیت فناوری اطلاعات در سازمان,عوامل موفقیت و شکست فناوری اطلاعات در سازمانها,عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها
- هدف از این مقاله می باشد مشخصات فایل تعداد صفحات37حجم0/51 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc توضیحات کامل دانلود مقاله رشته مدیریت مقدمه: امروزه گسترش فعالیتهای بازرگان
مبانی نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری
- مبانی نظری تعاریف ارتباط با مشتری,پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری , پیشینه پژوهش ابعادانواع مدیریت ارتباط با مشتری,پروپوزال نظریه های مدیریت ارتباط با مشتری , doc,دانلود تحقیق نظری تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پژوهش نظری جزوه مدیریت ارتباط ,,,
- دانلود فصل دوم چارچوب نظری تحقیق و سوابق و پیشینه تحقیق تعاریف و دیدگاه های مدیریت ارتباط با مشتری در 54 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور 74 صفحه
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری محور,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری محور بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صف
دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت word
- مبانی نظری ارتباط مشتری,ادبیات نظری ارتباط مشتری,چارچوب نظری ارتباط مشتری,فصل دوم پایان نامه مشتری,خرید مبانی نظری مشتری
- خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری و چگونگی عملکرد آن با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد مشخصات فایل تعداد صفحات60حجم123/30 کیل
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 7
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات46
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 8
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات38
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات85
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 10
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات11
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 11
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات34
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 12
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 14
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخص
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق (فصل دوم پایان نامه) در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و ج
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 16
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات67
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 17
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 18
- مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری,ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری,تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری,پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری,دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
- دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید مشخصات فایل تعداد صفحات58