دانلود تحقیق مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت ورد

دانلود تحقیق مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت ورد هدف از این تحقیق بررسی مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت docx در قالبدانلود تحقیق مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت ورد|42097606|sarzamindoost|دانلود اثر بخشی,تحقیق اثر بخشی docx,تحقیق کامل اثر بخشی,تحقیق درباره اثر بخشی,تحقیق اثر بخشی,تحقیق با موضوع اثر بخشی,تحقیق در مورد اثر بخشی,تحقیق دانش آموزی درباره اثر بخشی,تحقیق دانشجویی درباره اثر بخشی
با ما همراه باشید با موضوع دانلود تحقیق مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت ورددانلود تحقیق مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت ورد

هدف از این تحقیق بررسی مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم87/111 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

هدف از این تحقیق بررسی مدل های اندازه گیری اثر بخشی تبلیغات بازرگانی با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد

فهرست مطالب
مدلهای اندازه گیری اثربخشی تبلیغات بازرگانی
مدل آیدا
جلب توجه
ایجاد علاقه
تحریک تمایل
سوق دادن به خرید
پیشینه تحقیق
مطالعات داخلی
مطالعات خارجی


در تبیین مدل تبلیغات این سوال مطرح است که آیا متغیرهای خروجی و فرآیند سلسله مراتبی، از این لحاظ که یکی به دیگری منتهی می شود، با یگدیگر در ارتباط اند؟ آیا متغیرها، سلسله مراتب تاثیر را توجیه می‎کنند؟ سال های زیادی، محققان در پی یافتن پاسخی برای این سوالات بوده اند. در ادبیات تبلیغات، فقط یک سلسله مراتبی وجود ندارد و ممکن است مدل های مختلفی بر اساس عوامل مختلف وجود داشته باشند.

یکی از شاخصهای سنجش موفقیت در هر سازمانی، میزانی است که آن سازمان اهداف خود را محقق می سازد. در اینجا موفقیت هر سازمان با توجه به اهداف خود آن سازمان تعیین می شود. این رویکرد در ادبیات مدیریت تحت عنوان اثربخشی معرفی شده است. در واقع اثر بخشی عبارت است از درجه یا میزانی که سازمان به هدفهای مور دنظر خود دست می یابد. برای سنجش اثربخشی در هر سازمانی در ابتدا می بایست اهدافی تعریف شوند. سپس جهت تحقق این اهداف برنامه هایی تدوین شده و در ادامه این برنامه ها به اجرا گذاشته شوند. در پایان نتایج به دست آمده با اهداف از پیش تعیین شده مقایسه شوند.

شرکتها معمولا سرمایه گذاری کلانی در حوزه ی تبلیغات انجام می دهند. با این وصف اگر مصرف کننده در مواجهه با پیام، در توجه و درک آن و یا در بخاطر آوردن آن در لحظه ی خرید، دچار اشتباه شود، سرمایه گذاری در تبلیغات شکست خواهد خورد. که این موضوع وظیفه ی تبلیغ کنندگان را برای در نظر گرفتن همه ی متغیرهای اثرگذار بر اثربخشی تبلیغات، سنگینتر می نماید. یکی از عوامل مهمی که در اثربخشی تبلیغات مورد مطالعه قرار گرفته، درگیری ذهنی مصرف کننده است.

با بررسي آثار تبليغات و ارتباط آن با اهداف سازمانها مي توان تغييراتي را در بودجه تبليغاتي، شكل و محتواي پيامها و نوع رسانه و كانالهاي ارتباطي و حتي زمان و شرايط اجراي تبليغ به عمل آورد تا تبليغات، مفيدتر و مؤثرتر از گذشته انجام گيرد. زيرا تبليغات موجب ترغيب مشتريان براي توصيه هاي مثبت به دوستان و آشنايان مي شود.






"